خبرگزاری کار ایران

همه از کسب تجربه محروم ماندند

براتی: تنها نتیجه‌ سفر رونی کلمن، خدشه‌دار شدن نام ایران بود/آبروی مملکت را زیر پا گذاشتند

داور بین‌المللی پرورش‌اندام معتقد است برخی برای رسیدن به مقاصد خود عرق‌ملی را زیر پا گذاشته و قهرمانان و ورزشکاران‌ایران را از تجربیات قهرمان پرآوازه جهان محروم کردند.

سعید براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: حضور رونی کلمن افسانه‌ای، اتفاقی بزرگ برای پرورش‌اندام ایران و حتی کل ورزش کشور بود که می‌توانست نتایج و ثمرات بهتری داشته باشد اما متاسفانه برخی برای رسیدن به مقاصد شخصی خود عرق‌ملی و آبروی مملکت را زیر پا گذاشتند.

عضو کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام ادامه داد: این قبیل افراد در دوره‌ای که در فدراسیون بودند، چه کاری برای ارتقا این ورزش در سطح‌جهان انجام دادند که حالا مدعی هستند؟ آقایان با جوسازی‌هایی که انجام دادند، باعث شدند رونی کلمن با ناراحتی ایران را ترک کند. نتیجه این حرکت این بود که ورزشکاران، قهرمانان و مربیان ایران از کسب تجربه و دانش فنی کلمن محروم بمانند.

براتی با بیان اینکه این قبیل کارها هیچ‌گاه از خاطره خانواده بزرگ پرورش‌اندام کشور از یاد نمی‌رود، گفت: ای‌کاش آقایان قبل از سفر کلمن به ایران، با مسئولان فدراسیون جلسه برگزار می‌کردند و مسائل و مشکلات را با آنها در میان می‌گذاشتند.

براتی در پایان خاطرنشان کرد: تنها نتیجه‌ای که از سفر کلمن به جا ماند، خدشه‌دار شدن نام ایران در مجامع‌جهانی و بین‌المللی بود که به لطف دوستان حاصل شد. آنها منافع‌ملی را فدای خواسته‌های شخصی خود کردند تا با فدراسیون تسویه‌حساب کنند، در حالیکه دود این کار اول از همه به چشم خود آنها می‌رود.       

کد خبر : ۲۷۳۷۷۱