خبرگزاری کار ایران

یوسف‌وند مشکلی در تیم ملی ندارد

ٱتشی: جوانان ما مقابل هیچ‌ تیمی از پیش بازنده نیستند/ بسکتبال‌آسیا زمین تا آسمان با اروپا فاصله دارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۷۲۹

مربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با ابراز امیدواری از صعود تیم کشورمان از مرحله گروهی جام جهانی به فاصله بسکتبال آسیا و اروپا اشاره کرد.

مهران آتشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: اردوی دوم تیم ملی جوانان مدتی است که آغاز شده و تا 15 اردیبهشت‌ ادامه دارد. پس از این اردو استراحت کوتاهی به بچه‌ها می‌دهیم تا اوایل خرداد برای برگزاری چند دیدار دوستانه به صربستان برویم. پیش ا‌ز آغاز جام جهانی هم به ایران برگردیم.

وی ادامه داد: از 7 فروردین 85 بازیکن با نظر فرزاد کوهیان به اردوی نخست تیم ملی دعوت شدند. و کوشیدیم همه استعداد کشور دیده شوند. پس از یک ماه 20 بازیکن را انتخاب کردیم تا اردوی دوم را برگزار کنیم و حالا هم سخت تمرین می‌کنیم.

مربی تیم بسکتبال جوانان در پاسخ به این پرسش که چگونه 85 بسکتبالیست را در یک سالن  تمرین می‌دادید؟ توضیح داد: در اردوی نخست بچه‌ها را به دو گروه تقسیم کردیم و برای هرگروه روزانه دو جلسه تمرین درنظر گرفتیم تا 4 جلسه تمرین در روز داشته باشیم.

آتشی درباره گروه ایران در جام جهانی بسکتبال جوانان گفت: من پیش از این هم در جام جهانی جوانان بسکتبال که به میزبانی پراگ برگزار می‌شد حضور داشتم و باید بگویم صرف‌نظر از آمریکا، تیم‌های اروپایی تقریبا قدرت برابری دارند. واقعیت این است که بسکتبال آسیا زمین تا آسمان با این ورزش در اروپا فاصله دارد. بازیکنان تیم‌های اروپایی پیش از حضور در جام جهانی، بیش از 40 بازی برگزار می‌کنند و با هماهنگی کامل به یونان می آیند. این تفاوت بسکتبال ما با اروپاست اما ما مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نیستیم.

وی درباره شرایط محمد یوسف‌وند، بازیکن هفت‌الماس قزوین توضیح داد: نمی‌دانم در گذشته چه اتفاقاتی برای محمد افتاده اما او حالا با آمادگی کامل روحی و بدنی در تمرینات ما حاضر می‌شود. ضمن این‌که یوسف‌وند کاپیتان تیم است و نقش مهمی برای ما دارد.

مربی تیم بسکتبال جوانان اضافه کرد: بچه‌ها تمرینات سختی را پشت سر می‌گذارند و ما از همه این تمرینات فیلمبرداری می‌کنیم تا برخی مشکلات تیم‌ را تا فرصت باقیمانده برطرف کنیم. مجموعه تیم ملی جوانان از کادر فنی گرفته تا بازیکنان هم روحیه خوبی برای حضور در جام جهانی دارند و امیدواریم نتایج  ارزشمندی برابر تیم‌های قدرتمند جهان بگیریم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز