خبرگزاری کار ایران

کار را از رده‌سنی پایه آغاز کرده‌ایم

پوریا: چشم‌انداز بدمینتون المپیک ریو است

رییس فدراسیون بدمینتون گفت: چشم انداز ما المپیک ریو 2016 است و برای رسیدن به این رویداد مهم کارمان را از رده سنی پایه آغاز کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پوریا با تأکید به برگزاری رویدادهای داخلی که به بدمینتون‌بازان برای رسیدن به اهداف کلان کمک می کند گفت: چشم انداز ما المپیک2016 است و برای رسیدن به این رویداد مهم کارمان را از رده سنی پایه آغاز کرده‌ایم.

رییس فدراسیون بدمینتون همچنین درباره اعزام نفرات‌برتر تیم‌ملی منتخب‌آسیا به چین افزود: فرزین خانجانی و خانم‌ها ثریا آقایی و نگین امیری‌پور از نفرات برتر تیم‌ملی به این  رقابت‌ها  برای کسب سهمیه‌المپیک اعزام می‌شوند.

وی همچنین به تشکیل دوره‌های مختلف آموزشی  اشاره کرد و با بیان اینکه از مربی آسیایی خواستیم کلاس مدرسی تشکیل دهد، ادامه داد: مربیان برتر در این کلاس‌ها حضور خواهند داشت که پس از اتمام این دوره به عنوان مدرس آسیایی معرفی می شوند. اندی را که از مربیان‌آسیایی است، برای تشکیل کلاس آموزشی از مالزی به ایران دعوت خواهیم کرد.

پوریا هدف از تشکیل کلاس‌های آموزشی را توسعه و تربیت مربی در غرب‌آسیا دانست و افزود: مرتضی ولی برای اولین بار به عنوان مسوول توسعه منطقه غرب‌آسیا به استخدام کنفدراسیون غرب آسیا درآمد.

رییس فدراسیون بدمینتون در ادامه اذعان داشت: تقویم ورزشی فدراسیون، 31 فروردین‌ماه در مجمع عمومی با حضور سجادی تصویب خواهد شد.در مجمع عمومی سالانه، خانجانی که مسوول برنامه‌ریزی فدراسیون برای المپیک ریو است به بیان برنامه‌های خود در این باره می‌پردازد.

پوریا با بیان اینکه سال‌گذشته در عرصه بین‌الملل خوب عمل کردیم، اظهار داشت: این برنامه‌ها را امسال نیز ادامه خواهیم داد.

وی با بیان این نکته که برای کسب مقام در میادین بین‌المللی تا کنون بسیار تلاش کرده‌ایم، گفت: ما توانستیم بعد از 10 سال به این مسابقات راه پیدا کنیم. زکی‌زاده مربی تیم اعزامی است. صادق کرباسی نیز تنها مربی برتر از بدمینتون است که به مدت 3 ماه در مجارستان دوره مربیگری را می‌گذراند.

کد خبر : ۲۷۱۵۱۹