خبرگزاری کار ایران

راه‌حل مشکلات دست کفاشیان نبود

کی‌روش: استعفای دوستانه من را قبول نکردند/ هیچ راه‌حلی به من ارائه ندادند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۳۹۱

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی روسیه در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در نخستین نشست خبری سال جدید با عذرخواهی به دلیل سکوتش در این مدت گفت: سعی کردم صحبت‌های خودم را به صورت علنی بیان نکنم. امروز پس از پایان جلسه‌ با کفاشیان احساس کردم به خاطر هواداران، حامیان‌فوتبال و تمام آنهایی که از تیم ملی حمایت می‌کنند تمام حقایق را بگویم.

وی ادامه افزود:  29 اسفندماه 93 پس از جلسه‌ با کفاشیان، وی اعلام کرد بعد از بازی مقابل سوئد کار من با تیم ملی به اتمام می‌رسد، در آن جلسه به یک توافق دوستانه رسیدیم و به نوعی توافق کردیم همکاری‌ام با تیم ملی به پایان برسد.در آن جلسه مشخص شد طبق شرایط حاکم بر فدراسیون، مشکلات‌مالی و مدیریتی، غیرممکن است که ما بتوانیم به اهداف خود برسیم.

کی‌روش همچنین متذکر شد: باید یقین داشته باشید به این شکل نبود که صبح از خواب بیدار شده و چنین تصمیمی اتخاذ کرده باشیم، بلکه متأسفانه اجبار پیدا کردیم تصمیم به قطع همکاری با فدراسیون فوتبال ایران بگیریم، تصمیمی که بر خلاف خواسته و اراده من و کفاشیان بود. هر دوی ما ناراحت بودیم که به این نتیجه رسیدیم، چراکه این، آن چیزی نبود که در ذهن‌ برای آینده فوتبال‌ایران متصور باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه با بیان اینکه تصمیمات را براساس حقایق موجود گرفتیم، خاطرنشان کرد: یکسری اتفاقات ما را مجبور کرد به این مرحله برسیم. در ادامه پس از بررسی عمیق کلیه مسائل و مشکلات موجود در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بالاجبار باید به تفاهم جدایی برسیم. پس از آن اتفاقی در فرودگاه رخ داد و گذرنامه من گرفته شد. این اتفاق تردیدی را که در جدایی من وجود داشت، به یقین تبدیل کرد و نشان داد مشکلات موجود بین ما چقدر عمیق است. بعد از آن قول دادند پس از بازگشت تیم ملی از اروپا دیگر چنین مشکلی برای من پیش نخواهد آمد اما بار دیگر می‌خواستند گذرنامه من را در فرودگاه بگیرند، اتفاقی در بازگشت تیم ملی از اردوی اروپا رخ داد.

وی یادآور شد: پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از سوئد، کفاشیان نشستی با هیئت رئیسه فدراسیون گذاشت اما با آنها توافق نکرد با شرایط جدایی من و استعفای دوستانه‌ام موافقت کند. اخیراً هم جلسه‌ای 7ساعته بین من، کفاشیان، حسنی‌خو، نماینده وزارت‌ورزش برگزار شد و ما در فضایی بسیار دوستانه به بررسی دقیق مشکلات مالی، مدیریتی و اداری که با آنها مواجه هستیم، پرداختیم. بعد از طرح این مسائل، قرار شد راهکاریی از سوی کفاشیان و حسنی‌خو جلوی راه ما قرار بگیرد تا با حل مشکلات برنامه‌های خود را تا جام جهانی روسیه پیش ببریم.

سرمربی تیم ملی همچنین اذعان کرد: امروز در نشستی که قرار بود من در جریان راه‌حل‌های مشکلات‌مالی و مدیریتی و حمایت از برنامه‌ها صورت بگیرد، قرار بگیرم، شرکت کردم. فکر می‌کردم امروز با آمدن من به جلسه راه‌حل‌ها برای طی کردن مسیری موفقیت‌آمیز تا جام‌جهانی در دست کفاشیان است که اینطور نبود. متأسفانه بعد از اتمام جلسه هیچ راه‌حلی به من ارائه نشد و حتی یک راه‌حل که در جلسه 29 اسفند در مورد حل مشکلات صحبت کرده بودم، به من ارائه ندادند.تحت شرایط فعلی فدراسیون و مشکلات مالی، اداری و مدیریتی که این فدراسیون دارد، قادر نیستیم به راه موفقیت‌آمیز خود ادامه دهیم.

کی‌روش همچنین تاکید کرد: هیئت رئیسه، استفعای دوستانه من را قبول نکرد و با توجه به این مساله من تحت قرارداد فدراسیون‌ام. تحت قرارداد بودن یک داستان است و انجام دادن مسئولیت‌های من در مسیری درست، مساله‌ای دیگر. فراموش نکنید موفقیت تنها براساس حمایت صورت می‌گیرد. بدون حمایت‌های لازم من به عنوان سرمربی تیم ملی نمی‌دانم چگونه باید وظایف خود را انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز