خبرگزاری کار ایران

باید به داوران آرامش بدهیم؛

گل‌محمدی: تساوی به درد ما و استقلال نمی‌خورد/ امیدوارم فردا روز خوب حق‌وردی باشد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۴۶۴

سرمربی ذوب‌آهن امیدوار است بازی فردای تیم‌اش برابر استقلال برنده داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و ذو‌ب‌آهن با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر اظهار کرد: بازی فردا برای ما و استقلال مهم و حیاتی است انگیزه خوبی برای این بازی وجود دارد و همین انگیزه‌ها باعث می‌شود که بازی خوبی از نظر فنی و کیفی را شاهد باشیم امیدوارم بازی فردا برنده داشته باشیم چون تساوی به درد ما و استقلال نمی‌خورد.

وی ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. عباسی و فرهادی مصدوم هستند و سایر بازیکنان ما سر حال و آماده‌اند. امیدوارم شاهد یک بازی تماشاگر پسند و به دور از حاشیه و جنجال باشیم که مردم از دیدنش لذت ببرند.

گل‌محمدی درباره گلایه‌اش از داوری‌ها توضیح داد: گلایه نکردم چند ماهی است که درباره داوری‌ حرفی نزده‌ام زیرا نظرم این است که آرامش به داوران بدهیم تا آنها با تمرکز و آرامش قضاوت کنند. امیدوارم فردا هم روز خوب تورج حق‌وردی باشد و بازی را خوب اداره کند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره سیرصعودی تیم‌اش گفت: نتایج تیم در نیم فصل اول قابل پیش‌بینی بود ذوب آهن در سال‌های قبل کاندیدای سقوط بود و از زمانی که من آمده‌ام تغییرات زیادی در تیم به وجود آمد و انتظار می‌رفت که این تغییرات و همچنین نداشتن اعتماد به نفس به خاطر نتایج بد سال گذشته چنین نتایجی را رقم بزند هر چند شکل و کیفیت بازی ما خوب بود و همه کارشناسان از آن تعریف می‌کردند اما در نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم.

وی افزود: در ادامه هم با حمایت‌های خوب باشگاه و تمرینات خوب بازیکنان و انگیزه بالای آنها تسلیم نشده و مشکلات و سختی‌ها را کنار گذاشتیم به هم اعتماد داشتیم و روح تیمی و اتحاد باعث شد به خصوص در اواخر نیم فصل اول نتایج خوبی بگیریم و حتی به فینال جام حذفی هم راه پیدا کنیم. در لیگ هم از رده چهاردهم به رده ششم جهش پیدا کردیم که در این نتایج خوب همه عوامل از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان و کادرتیم زحمت کشده‌اند که باید از همه آنها تشکر کنم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز