خبرگزاری کار ایران

کسی نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند؛

دانشمندفر: وزارت‌ورزش و کمیته المپیک از بوکس حمایت کنند/صداوسیما پول زیادی درخواست کرده بود

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۲۶

دبیر فدراسیون بوکس گفت: در سال 93 با موفقیت‌هایی که به خصوص در بازی‌های آسیایی اینچئون داشتیم، انتظارات وزارت‌ورزش و کمیته ملی المپیک را برآورده کردیم.

علی علیپور دانشمندفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عملکرد سال 93 فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و با موفقیت ها و مدال‌آوری‌هایی که به ویژه در بازی‌های آسیایی اینچئون داشتیم، انتظارات وزارت‌ورزش و کمیته ملی المپیک را برآورده کردیم.

وی افزود: این نتایج در حالی به دست آمد که با مشکلات مالی شدیدی روبرو بودیم، به طوری که مثلا برگزاری هر مرحله اردو، بالغ بر 60 میلیون تومان هزینه در بر داشت. از این رو، از وزارت‌ورزش و کمیته ملی المپیک انتظار حمایت بیشتر داریم.

دبیر فدراسیون بوکس در ادامه در مورد مسابقات بین‌المللی بوکس آبادان و اینکه این رقابت‌ها در سکوت خبری برگزار شد، اظهار داشت: ما دعوت‌نامه‌هایی را به رسانه‌ها، مطبوعات و صدا و سیما ارسال کردیم، اما به دلیل اینکه پایان سال بود، خبرنگاران فرصت سفر به آبادان را پیدا نکردند.

وی با اشاره به اینکه تلویزیون باز هم به بوکس روی خوش نشان نداد، گفت: ما با پالایشگاه‌آبادان که اسپانسر مسابقات بود، هماهنگی‌های لازم را برای پخش تلویزیونی انجام دادیم که آنها بعد از مذاکره با صدا و سیمای مرکز آبادان به ما اعلام کردند صدا و سیمای آبادان برای پوشش تصویری رقابت‌های شکست حصر آبادان، پول زیادی درخواست کرده که این مساله با مخالفت مسئولان پالایشگاه روبرو شد.

علیپور در پایان درباره اظهارات اخیر سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو یادآور شد: من فقط اسم او را شنیده‌ام و می‌دانم در رباط کریم مشغول به کار است. البته رئیس هیات را می‌شناسم. به همین دلیل، وی را در جایگاهی نمی‌دانم که بخواهد در مورد فدراسیون و تصمیمات‌کلان مسئولان اظهارنظر و برای ما تعیین تکلیف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز