خبرگزاری کار ایران

مردم باید در مورد عملکردم قضاوت کنند؛

افشارزاده: از حضور در استقلال پشیمان نیستم/امسال باید قهرمان شویم

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: سال 93 برای من سال خوب و پرباری بود و تجربه مدیریت در رده باشگاهی را هم تجربه کردم.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اینکه سال 93 از لحاظ ورزشی چگونه سالی بود ، گفت: با وجود مشکلات مالی که گریبان گیر ما بود اما الحمدالله توانستیم با همکاری کادر فنی، بازیکنان و اعضای هیات مدیره فراز و نشیب‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم. به هر حال در مقاطعی هم با چالش‌هایی رو به رو بودیم اما این بالا و پایین‌ها در مدیریت ورزش طبیعی است.

افشارزاده درباره حضور خود در مدیریت باشگاه استقلال گفت: حضورم در استقلال یک باب جدید در مدیریت ورزشی‌ام بود. امسال در مجموعه ای فعالیت کردم که تمام جزئیات آن به دقت زیر ذره‌بین مردم است. من هم خوشبختانه با توجه به تجربه مدیریت در ورزش با کمک هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان توانستم برنامه‌ها را به خوبی پیش ببرم.

افشارزاده با بیان اینکه شکست‌های استقلال از خاطرات ناراحت کننده در سال 93 بود،تاکید کرد: بالاخره در ورزش برد و باخت وجود دارد و باید آن را با سعه صدر پشت سر گذاشت و ما تحمل کرد. خوشبختانه روزهای سخت زیادی را تحمل کردیم و خوشحالم حالا جزو تیم‌های مدعی هستیم.

وی در مورد عملکرد خود افزود: در مورد عملکرد من مردم و رسانه‌ها باید  نظر بدهند. در مورد مسائل فنی که مشکلی وجود نداشت چرا که کادر فنی خوب عمل کردند اما در حوزه مدیریت کمی مشکل مالی داشتیم که آن را هم برطرف کردیم.

افشارزاده در پاسخ به این سئوال که مهمترین برنامه او در سال 94 چه خواهد بود گفت: ما باید تمرینات خود را به شکل منظم پیگیری کنیم تا در 7 بازی باقی مانده لیگ برتر نتایج لازم را کسب کرده و عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

افشارزاده  خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان از آمدن به استقلال پشیمان نیستم چرا که باید این مسئولیت را قبول می کردم و هرگز از پذیرفتن مسئولیت های بزرگ واهمه ای نداشتم.

کد خبر : ۲۶۱۳۹۱