خبرگزاری کار ایران

به این بی‌برنامگی باید عادت کنیم؛

مرفاوی: می‌خواهیم ذوب آهن را شکست بدهیم/نباید با نامه یک باشگاه برنامه لیگ تغییر کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم با پیروزی در این بازی شرایط بهتری در ادامه لیگ پیدا کنیم. با بازی منطقی و حساب‌شده دنبال کنترل حریف و کسب 3 امتیاز هستیم.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن اظهار داشت: سال نو را پیشاپیش تبریک می‌گویم امیدوارم سال خوبی همراه با موفقیت داشته باشید. بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم. شرایط ما در جدول به گونه‌ای است که به دنبال کسب نتیجه هستیم و باید نتیجه بگیریم. تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهیم تا 3 امتیاز را به دست آوریم.

وی ادامه داد: امیدوارم با پیروزی در این بازی شرایط بهتری در ادامه لیگ پیدا کنیم. با بازی منطقی و حساب‌شده دنبال کنترل حریف و کسب 3 امتیاز هستیم. ذوب‌آهن هم تیمی است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و شرایط روحی و روانی بهتری دارد اما امیدواریم با بازی خوبی که ارائه می‌دهیم 3 امتیاز را از آن خود کنیم. تیم‌های هم‌رده ما امتیاز گرفتند و ما هم دنبال نتیجه هستیم.

سرمربی پیکان در مورد محرومان و مصدومان تیمش یادآور شد: ساموئل را به علت محرومیت در اختیار نداریم و اما سایر بازیکنان با ما خواهند بود.

مرفاوی در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ و اینکه بازیکنان امید در این هفته نمی‌توانند به میدان بروند، گفت: من پیش از این هم در این مورد صحبت کرده‌ام اما هیچ تاثیری نداشت نباید هم تاثیر داشته باشد. به هر حال سازمان لیگ درست یا غلط برنامه‌ریزی خودش را دارد. من هم به عنوان سرمربی نمی‌توانم برنامه خود را داشته باشم. هر روز یک برنامه‌ای به ما ارائه می‌دهند که ما هم باید شرایط‌مان تغییر کند.

وی افزود: پیش از این به ما گفته بودند بازی ما مقابل ذوب‌آهن 27 اسفند خواهد بود اما پس از آن تاریخ بازی را تغییر دادند و گفتند 25 اسفند به میدان برویم. اینگونه نیست که با نامه یک باشگاه برنامه لیگ تغییر کند که اگر اینگونه باشد حداقل زمانی که ما در فشار بازی‌ها بودیم به صحبت‌های ما توجه می‌کردند و یک پوئن به ما می‌دادند اما چنین اتفاقی نیفتاد.

سرمربی پیکان تصریح کرد: این مسئله به ضرر ما تمام می‌شود زیرا ما 18 و 22 فروردین باید بازی کنیم اما سایر تیم‌ها 14 و 21 فروردین به میدان می‌روند که ما و چند تیم دیگر چون سایپا و پدیده در 4 روز باید 2 بازی انجام دهیم که این موضوع به ضرر ما می‌شود. ما به این بی‌برنامگی باید عادت کنیم.

کد خبر : ۲۶۰۵۵۱