خبرگزاری کار ایران

تمام سرمایه تراکتور تماشاگران هستند؛

تونی: مقابل الاهلی با تمام قدرت به میدان می‌رویم/ فقط به فکر برد هستیم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با تمام انرژی و توان فنی خود مقابل الاهلی امارات بازی می کنیم و هدف ما کسب پیروزی در این بازی سخت است.

به گزارش ایلنا، تونی اولیویرا روز سه شنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی با الاهلی امارات، ضمن بیان این مطلب افزود: بازی در رقابت های باشگاه های آسیا همیشه سخت است و هیچ تیم ضعیفی در این بازی ها حضور ندارد، چون هر کدام از آنها صاحب عنوان در لیگ های داخلی کشورهای خود هستند.

وی گفت: در گروهی که تراکتورسازی حضور دارد، دو تیم بسیار قوی الاهلی امارات و عربستان حضور دارند که بازی در مقابل آنها بسیار سخت و دشوار خواهد بود، اما ما تراکتورسازی هستیم و با انبوه هواداران پرشور می خواهیم در این رقابت ها سربلند باشیم.

تونی از هواداران تراکتورسازی به عنوان تمام سرمایه این باشگاه یاد کرد و گفت: اگر هواداران را از تیم ما بگیرند، صفر هستیم و چیزی برای ارایه در زمین نخواهیم داشت.

وی با اشاره به حضور مجدد خود در تراکتورسازی، اظهار کرد: من مدت بسیار کمی است که به تبریز آمده ام و از بدو ورود به این شهر کار خود را با تمام وجود و انرژی آغاز کرده ام تا با انتقال تجربیاتم به بازیکنان زمینه ساز موفقیت تراکتورسازی باشم.

تونی ادامه داد: اما در این مدت بسیار اندک، بهترین تمرینات را انجام داده و به لحاظ روحی و روانی نیز با بازیکنان کار کرده ایم که امیدوارم دربازی فردا مقابل الاهلی نتیجه این تمرینات را با نتیجه خوب مشاهده کنیم.

وی گفت: از همان لحظه ورودم به تبریز متوجه شدم تراکتورسازی نسبت به فصل گذشته تغییرات بسیار گسترده ای را در تمام سطوح داشته و تیم کنونی با فصل گذشته بسیار تفاوت های آشکاری دارد.

تونی اعلام کرد: ما شناخت خوبی از حریف اماراتی خود داریم و می دانیم که آنها در خطوط سه گانه از بازیکنان قدرتمندی بهره می برند، اما ما به عنوان نماینده یک ملت، یک شهر و یک کشور در این بازی مهم به میدان می رویم و با تمام وجود کوشش می کنیم با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

کد خبر : ۲۵۷۳۳۰