خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور؛ نقشه‌ نکونام برای حفظ صدر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۵۷۵

شاگردان نکونام در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام(ره) میهمان تراکتور تبریز هستند.

به گزارش ایلنا، در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

به هر شکل، استقلال برای اینکه خیالش بابت حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار سخت و دشوار است و انتظار می‌رود که جواد نکونام نسبت به بازی قبل تیمش برابر شمس آذر، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه، با همان نفرات قبلی به میدان رود.

نکونام برای این بازی چند بازیکن خود را در اختیار ندارد. سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال محروم است و رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان هم به دلیل آسیب‌دیدگی به این دیدار نمی‌رسند. مهدی‌پور هم فصل را از دست داده است و به نظر می‌رسد که آبی‌پوشان کار سختی در تبریز خواهند داشت.

باتوجه به غایبان استقلال، به نظر می‌رسد که نکونام تیمش را با آرایش ۲-۳-۵ راهی میدان کند. در غیاب کاپیتان حسینی، محمدرضا خالدآبادی جوان که فصل گذشته عملکرد درخشانی در تیم هوادار داشت و مورد توجه باشگاه پرسپولیس هم بود، اولین بازی رسمی خود را در این دیدار حساس انجام خواهد داد.

روزبه چشمی، حسین مرادمند و ایمان سلیمی ۳ مدافع مرکزی استقلال را در این دیدار تشکیل می‌دهند. صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ فول‌بک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود. زبیر نیک نفس، آرش رضاوند و جلال‌الدین ماشاریپوف خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو ۱۱ بازیکن منتخب نکونام برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته را تکمیل خواهند کرد.

ترکیب احتمالی استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز