خبرگزاری کار ایران

پیش بازی ال‌کلاسیکو؛ چشم جهان خیره به نبرد جذاب رئال و بارسا

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۳۹۳

رئال مادرید و بارسلونا در نبردی حساس به مصاف هم خواهند رفت و با توجه به اختلاف امتیاز دو تیم در جدول این بازی می‌تواند حکم قطعی شدن قهرمانی مادریدی ها یا نزدیک شدن فاصله دو تیم بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. با توجه به فاصله 8 امتیازی رئال با بارسا، در صورت پیروزی تیم کارلو آنچلوتی در جدال خانگی فردا می‌توان تا حد بسیار زیادی پرونده لالیگای امسال را با قهرمانی شماره 36 مادریدی‌ها مختومه اعلام کرد، اما اگر آبی‌واناری‌ها سانتیاگو برنابئو را با برد ترک کنند، تنور مسابقات لالیگا در ماه پایانی بار دیگر داغ خواهد شد. در ادامه نگاهی به شرایط رئال مادرید و بارسلونا پیش از این تقابل همیشه‌جذاب، ترکیب احتمالی و نکات آماری دو تیم انداخته‌ایم.

رئال مادرید؛ انرژی مضاعف پس از شب رویایی در اتحاد

رئال مادرید در حالی به استقبال بارسلونا می‌رود که از جدال سخت و دشوار با منچسترسیتی در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سربلند به اسپانیا بازگشته و به همین خاطر با انرژی و روحیه‌ای مضاعف از بارسلونا پذیرایی می‌کند. ال‌کلاسیکوی فردا برای تیم کارلو آنچلوتی به این دلیل حائز اهمیت است که در صورت برد بزرگ‌ترین گام را برای قهرمانی لالیگا برمی‌دارد و با خیالی راحت و آسوده برای تقابل‌های اروپایی آماده می‌شود. 

رئال مادرید به جز دو غایب بزرگ و همیشگی به نام‌های تیبو کورتوا و داوید آلابا که مصدومیت از ابتدای فصل گریبان آن‌ها را گرفته، محروم یا مصدوم دیگری برای مصاف با بارسلونا ندارد، البته که این احتمال وجود دارد لوس‌بلانکوس به دلیل فشردگی مسابقات، با یکی دو تغییر نسبت به بازی با منچسترسیتی ال کلاسیکو را آغاز کند. رئال مادرید در هر دو ال‌کلاسیکوی فصل 24-2023 به پیروزی رسیده و فردا فرصت این را دارد رقابت‌ها را با رکورد 100 درصد پیروزی در ال‌کلاسیکوها به پایان برساند.

بارسلونا؛ آخرین تلاش‌ها برای تنها جام فصل

یک اخراج بدموقع، سرنوشت بارسلونا را در لیگ قهرمانان اروپا را 180 درجه تغییر داد. اگر کارت قرمز رونالد آرائوخو کمر تیم ژاوی را نمی‌شکست، احتمالاً آبی‌واناری‌ها در کنار رئال مادرید، دو تیم اسپانیایی حاضر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را تشکیل می‌دادند و با حالی خوش به مادرید سفر می‌کردند. اکنون بارسا باید در قلمرو رقیب سنتی، آخرین تلاش‌ها را برای فتح تنها جام باقی‌مانده فصل انجام دهد و با کاهش اختلاف با رئال مادرید، به امیدهای خود برای تکرار قهرمانی بی‌افزاید. 

همانند رئال مادرید، بارسلونا نیز با دو غایب به مصاف رئال مادرید می‌رود. تنها الخاندرو بالده و گاوی، دو ستاره جوان بارسا به صورت قطعی شرایط همراهی تیم ژاوی را ندارند و دیگر بازیکنان از آمادگی لازم برای حضور در ال‌کلاسیکو برخودارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز