خبرگزاری کار ایران

اتفاقی عجیب در روزهای پایانی فصل

تلاش جنجالی دو ملی‌پوش برای جدایی بازیکنان پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۷۸

دو بازیکن باسابقه طی روزهای اخیر تحرکات عجیبی برای ترغیب بازیکنان پرسپولیس و حضور در تیم‌شان دنبال کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، لیگ برتر به حساس‌ترین روزهای خود رسیده و در فاصله 7 هفته مانده به پایان رقابت‌ها، کورس قهرمانی میان دو باشگاه بزرگ پایتخت در صدر جدول به اوج رسیده. در حال حاضر استقلال با 50 امتیاز در صدر جدول ایستاده و هرم نفس‌های پرسپولیس را پشت گردن خود با 49 امتیاز حس می‌کند. در این روزهای داغ و تب‌دار مهم‌ترین اولویت تیم‌ها تمرکز روی مسابقات برای رسیدن به هدف و قهرمانی است، فعالیت برخی از تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات آغاز شده و از حالا تحرکات ابتدایی خود را برای فصل آینده و بازار مکاره تابستان آغاز کرده‌اند. اتفاقی که سبب نگرانی برخی دیگر از تیم‌ها بویژه تیم‌های حاضر در کورس بالای جدول شده که در حال حاضر تنها روی فصل جاری و موفقیت تمرکز کرده‌اند.

همین نگرانی سبب شد تا هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست اخیر خود روی این موضوع فوکوس کرده و در این باره بحث کنند؛ آنچه مهم‌ترین خروجی نشست هیأت مدیره پرسپولیس در روز یکشنبه بود. در این جلسه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارائه کرد. هیأت مدیره گفت‌و‌گوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود را برای این امر در چهارچوب برنامه‌های مالی باشگاه به مدیرعامل تفویض کرد.

بعد از این جلسه و تأکید هیأت مدیره به آغاز فعالیت باشگاه برای نقل و انتقالات و مذاکرات برای تمدید قرارداد، رضا درویش بلافاصله با اوسمار ویرا سرمربی تیم نشستی داشت و اگرچه سایت باشگاه اعلام کرد که محور آن روی بازی‌های پیش رو و وضعیت بازیکنان بوده اما قطعاً در این جلسه درویش صحبت‌هایی را با سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده داشته.

 بی تردید نخستین اولویت باشگاه پرسپولیس و شخص درویش تمدید قرارداد با ستاره‌های فعلی تیم است. ستاره‌هایی که جملگی در میان تیم‌های لیگ برتر هواخواهان بسیاری دارند. با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

از سوی دیگر آنچه بر نگرانی سرخ‌ها افزوده، تحرکات مشکوک برخی‌ها و تماس با برخی از بازیکنان پرسپولیس است. تماس‌هایی که می‌کوشد ستاره‌های سرخ را هوایی کند و در حساس‌ترین مقطع فصل تمرکز آنها را بر‌هم بزند. جالب اینکه در این میان برخی از بازیکنان بدل به واسطه شده‌اند و با دستور مدیران باشگاه به عنوان مدیر برنامه‌های باشگاه متبوع باب مذاکره را با ستاره‌های پرسپولیس و به عبارتی رفقای خود آغاز کرده‌اند تا آنها را به تیم خود ببرند!

خبرهای رسیده از منابع موثق حاکی از آن است که دو نفر از بازیکنان این تیم‌ها که عضو تیم ملی ایران نیز هستند، در اقدام عجیبی با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت باشگاه خود در تلاش‌اند تا برخی از ستاره‌های تیم پرسپولیس را به تیم مدنظر خود ببرند و در همین راستا مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر خود داشته‌اند. همین موضوع سبب شده تا موضوع تمدید قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس از سوی باشگاه با مشکل جدی روبه‌رو شود. شاید مهم‌ترین دلیل جلسه هیأت مدیره و تفویض اختیار به مدیرعامل برای آغاز مذاکرات با بازیکنان برای تمدید قرارداد در مقطع حساس کنونی ریشه در این اتفاق عجیب داشته باشد. اگرچه به نظر می‌رسد با ورود رفقا به این بازار و پیشنهادات اغواکننده آنها درویش کار سختی را برای حفظ ستاره‌های کلیدی خود در پیش خواهد داشت. به نظر می‌رسد اولویت مدیرعامل پرسپولیس در حال حاضر حفظ مهره‌های کلیدی تیمش باشد و او با توجه به شرایط سرخ‌ها در پایان فصل و تعیین تکلیف وضعیت سرمربی برزیلی برای جذب ستاره‌های جدید با نظر سرمربی وارد بازار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز