خبرگزاری کار ایران

دور برگشت یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ: جدال بارسا و پی‌اس‌جی در مونتخوئیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۵۳

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی بارسلونا ساعت 22:30 در ورزشگاه المپیک لوئیس کمپانیس یا مونتخوئیک میزبان پاری‌سن‌ژرمن است.

 بارسلونا با روند بدون شکست دو ماه و نیم اخیرش و پیروزی 3-2 در بازی رفت در زمین پاریسی‌ها بشدت به صعود امیدوار است و قصد دارد به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان بپیوندد و به دستاوردهای جدیدی دست یابد. با وضعیتی که بارسلونا در میانه‌های فصل داشت، کسی تصور نمی‌کرد که تیم ژاوی وارد کورس قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شود و همچنان برای قهرمان شدن در لالیگا هم امیدوار باشد، اما این تیم متحول شد و حالا به نظر می‌رسد ژاوی که قصد دارد در پایان فصل از بارسلونا جدا شود یک جام ارزشمند را به کلکسیون افتخارات این باشگاه اضافه کند و برود.

از سوی دیگر پاری‌سن‌ژرمن که در بازی رفت مقابل طراوت و جوانی بارسا شگفت زده شد و ستاره‌ای مثل کیلیان امباپه هم نتوانست این تیم را از شکست نجات دهد به دنبال جبران نتیجه چهارشنبه هفته گذشته و صعود به نیمه نهایی است. لوئیس انریکه تیم خوبی را در اختیار دارد اما کمتر کسی می‌تواند این تیم را برنده جام در پایان فصل تصور کند. با توجه به آمادگی بالای این روزهای بارسلونا شانس بازگشت پاریسی‌ها و کسب نتیجه در دیدار امشب کم است.

در دیگر بازی این مرحله اتلتیکومادرید که در بازی رفت 2-1 مقابل دورتموند در اسپانیا برنده شده بود حالا در آلمان میهمان شاگردان ادین ترزیچ است و به حفظ نتیجه و صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز