خبرگزاری کار ایران

بازی با رکوردهادر لیگ جزیره؛ چه کسی پادشاه خواهد بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۵۲۶

قهرمانی هر یک از سه تیم منچستر سیتی، آرسنال و لیورپول، رکورد خاصی را به سرمربی آن تیم اختصاص می‌دهد.

به گزارش ایلنا، در فاصله 6 هفته مانده به پایان لیگ جزیره، کورس قهرمانی همچنان با حضور سه تیم منچستر سیتی، آرسنال و لیورپول پایدار است.

 میکل آرتتا در صورت قهرمانی با آرسنال می‌تواند جوان ترین مربی تاریخ مسابقات شود که این عنوان را کسب کرده است. آن‌ها که تا هفته پیش بالاتر از منچستر سیتی قرار داشتند و سرنوشت قهرمانی دست آن‌ها بود، اما با باخت مقابل استون ویلا هم اکنون با 71 امتیاز در جایگاه دوم جدول پریمر لیگ قرار دارند. آن‌ها در هفته های باقی‌مانده باید مقابل ولورهمپتون، چلسی، تاتنهام، بورنمورث، منچستر یونایتد و اورتون قرار گیرند که مسیر سختی برای آرتتا و شاگردانش خواهد بود.

 یورگن کلوپ می‌تواند اولین مربی‌ای باشد که در برابر تیمی که توسط پپ گواردیولا هدایت می‌شود بیش از یک بار عنوان لیگ را به دست می‌آورد. او که آخرین فصل حضورش در لیورپول را تجربه می‌کند، با باخت غیر منتظره مقابل کریستال پالاس قافیه را به گواردیولا رد این هفته باخت و با 71 امتیاز پایین‌تر از سیتی و آرسنال قرار گرفت. کلوپ در آخرین روزهای خود باید با فولام، اورتون، وستهام، تاتنهام، استون ویلا و ولورهمپتون تقابل داشته و منتظر لغزش سیتیزن‌ها باشد.

 پپ گواردیولا می‌تواند اولین مربی‌ای باشد که چهار عنوان قهرمانی متوالی را در تاریخ فوتبال مردان انگلیس کسب می کند. در هفته ای که دو رقیب مستقیم سیتیزن‌ها در مسیر قهرمانی مقابل حریفان خود امتیاز از دست دادند، منچستر سیتی موفق شد در اتحاد 5-1 لوتون را شکست دهد تا این‌گونه همه چیز به نفع پپ رقم بخورد و با دو امتیاز فاصله به صدر برسد. شاگردان گواردیولا پس از بازی سختی که مقابل رئال در لیگ قهرمانان انجام می‌دهند، تا پایان لیگ برتر مقابل چلسی، برایتون، ناتینگهام فارست، ولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وستهام قرار گیرند. این در حالی است که سرنوشت قهرمانی در دست سیتیزن‌هاست و آن‌ها با پیروزی در 6 بازی باقی‌مانده تا پایان لیگ، قهرمان بی بدیل لیگ جزیره خواهند بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز