خبرگزاری کار ایران

مصلایی‌پور قضاوت در المپیک را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۴۳۷

رئیس کمیسیون داوری فدراسیون کشتی در خصوص غیبتش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به دلیل برخی مشکلات نتوانستم به قرقیزستان بروم که همین موضوع باعث حذفم از المپیک خواهد شد.

 

محمد مصلایی‌پور اظهار کرد: مشکلاتی وجود داشت که الان وقت آن نیست در خصوص آن صحبت کنم و باید بعد از المپیک مورد بررسی قرار گیرد. البته بعد از المپیک باید عملکرد چهار ساله کمیسیون داوری مورد بررسی قرار گیرد که چه چیزهایی از دست رفته و چه چیزهایی بدست آمده است.

داور بین‌المللی کشتی کشورمان ادامه داد: اتحادیه جهانی کشتی پیشتر در ایمیلی به فدراسیون کشتی خواستار این بود که داوران المپیکی و عضو کمیسیون داوران باید در مسابقات قاره‌ای و گزینشی شرکت کنند ولی به علت پاره‌ای از مشکلات در این مسابقات شرکت نداشتم. اما اگر ملاک را تابع ایمیل اتحادیه جهانی تلقی کنیم این عدم حضور باعث حذفم از المپیک می‌شود.

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی که سابقه قضاوت در المپیک توکیو را دارد، خاطر نشان کرد: قرار است روز چهارشنبه برای قضاوت در مسابقات گزینشی آسیا به بیشکک سفر کنم و در این خصوص با آنتونی سیلوستری رییس آلمانی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی گفت‌وگویی داشته باشم؛ در صورت موافقت آنان حضورم در پاریس مشکلی نخواهد داشت ولی درغیر این صورت شانس المپیک برای من از دست خواهد رفت.

مصلایی‌پور این راهم گفت: چهار داور بین‌المللی کشورمان از جمله نیما صادقی، سعید عباسی، مهدی بشیرزاده، کامران سلطانی‌زاده با نظر اتحادیه جهانی قهرمانی آسیا در قرقیزستان حضور دارند. صادقی از جمله داورانی است که هم در کشتی قهرمانی آسیا و هم اروپا قضاوت کرده است.

وی بیان کرد: به عنوان رییس کمیسیون داوری در حال حاضر در فدراسیون کشتی مشغول فعالیت هستم.

پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ تا ۲۹ فروردین در بیشکک پایتخت قرقیزستان در حال برگزاری است. مسابقه‌های انتخابی المپیک نیز روزهای ۳۱ فروردین تا دوم اردیبهشت به میزبانی قرقیزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز