خبرگزاری کار ایران

رئیس لورکوزن رویای کسب سه‌گانه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۲۵۱

رئیس بایرلورکوزن قهرمانی در بوندس‌لیگا را بزرگترین روز در تاریخ باشگاه توصیف می‌کند و امیدوار است که به سه‌گانه دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، ورنر ونینگ، رئیس قهرمان جدید بوندس‌لیگا یعنی بایرلورکوزن است. مدیرعامل سابق کمپانی داروسازی بایر اِی‌جی به مدت 14 سال رئیس کمیته سهامداران بایرلورکوزن بوده است.

ونینگ پس از بازی تاریخی لورکوزن مقابل وردربرمن که موجب شد این تیم در فاصله 5 هفته مانده به پایان فصل قهرمان بوندس‌لیگا شود، گفت:"برای بایر 04، این بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است. هیچکس در ابتدای فصل انتظار چنین چیزی را نداشت. اکنون برای چهل و سومین بازی متوالی شکست نخورده‌ایم. حالا به درستی می‌توان گفت که این یک اتفاق تاریخی است. امروز یک رویا برای بایرلورکوزن و هواداران به حقیقت پیوست. فقط می‌توانم به تیم، مربی، مدیریت و همه کارکنان تبریک بگویم. مهمتر از همه به خاطر نحوه قهرمانی‌ای که به دست آمد. ما فوتبالی عالی بازی کردیم و این نگرش را داشتیم که هیچکس نباید مغرور شود. همه در حسرت این روز بوده اند، بنابراین این روز فوق العاده‌ای برای ماست."

روحیه خاص تیم آلونسو؟

من خیلی زود احساس کردم که تیمی استثنایی داریم اما در فوتبال همه چیز بالا و پایین می‌شود. چیزی که همیشه تیم را متمایز می‌کرد مبارزه تا آخرین لحظه بود. این قهرمانی شانسی نبود، میل به پیروزی در تمام بازی‌ها بود که باعث شد حتی در دقایق پایانی بتوانیم گلزنی کنیم. امروز اینجا هستیم، قهرمانی با 16 امتیاز اختلاف. این قطعاً خارق‌العاده است و ما بسیار بسیار شایسته هستیم.

سه گانه احتمالی؟

من بسیار مطمئنم که نگرش ژابی آلونسو به عنوان مربی ما درست است: ما قدم به قدم پیش می‌رویم، امیدوارم که این قهرمانی را به خوبی جشن بگیریم، سپس بازی برگشت در لندن مقابل وستهام را پیش رو داریم که مطمئنا سخت خواهد بود. اما روحیه من هم خوب است. بعد باید ببینیم که چه تیمی منتظر ماست. نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. نباید کایزرسلاترن را با تاریخچه‌ای که دارد، دست کم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز