خبرگزاری کار ایران

عاشری: بعضی از بوکسورها سن‌شان بالا رفته و به پایان دوران قهرمانی خود رسیده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۶۴

کمک‌ مربی فونتانا این موضوع را تأیید می‌کند که ضور تیم ملی روسیه در ایران به بوکسورها کمک بزرگی کرد

به گزارش ایلنا، بوکسورهای تیم ملی این روزها سخت مشت می‌زنند تا در آخرین شانس خود بلیت المپیک پاریس را رزرو کنند. تیم ملی بوکس در رینگ جهانی ایتالیا دستش به سهمیه نرسید تا فعلاً از پرواز پاریس جا مانده باشد، اما هنوز کارش تمام نشده و رینگ تایلند، آخرین شانس بوکسورها برای رساندن خود به المپیک است.

درحالی که تیم ملی اخیراً کمبود اردوها و مسابقات تدارکاتی را حس می‌کرد اما حالا این روزها شرایط بهتر شده است و حسینی رئیس فدراسیون این موضوع را با جدیت دنبال می‌کند. محمد عاشری کمک‌ مربی فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی هم این موضوع را تأیید می‌کند و معتقد است حضور تیم ملی روسیه در ایران به بوکسورها کمک بزرگی کرد که نتایج آن را در مسابقات پیش‌رو خواهیم دید. او همچنین به کنار گذاشتن تعدادی از ملی‌پوشان باسابقه تیم ملی از اردوها واکنش نشان داد و این تصمیمات را در راستای پوست‌اندازی اساسی برای تیم ملی می‌داند.

او حضور تیم ملی روسیه در ایران را کمک خوبی به تیم ملی دانست: «اردوهای‌مان به خوبی پیش می‌رود. یک هفته‌ای با تیم ملی روسیه تمرین داشتیم و 2 مسابقه رسمی با آنها برگزار کردیم که همه چیز به خوبی پیش رفت، در کل آمدن تیم ملی روسیه کمک خوبی به تیم ما کرد و ملی‌پوشان متوجه نقاط ضعف و قوت خود شدند. همچنین فرصت خوبی برای کادرفنی پیش آمد تا بتوانند بوکسورها را محک بزنند.

تیمی که به ایران آمد تیم اصلی روسیه نبود اما روس‌ها چند تیم دارند که همگی در سطح اول جهانی بوکس می‌کنند و این تیم خوب و بد ندارد.»

مربی تیم ملی بوکس معتقد است، روند برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی بهتر شده و این موضوع قطعاً به پیشرفت تیم ملی کمک خواهد کرد: «خدا را شکر، روح‌الله حسینی رئیس فدراسیون با جدیت پیگیر برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی است و شرایط‌مان نسبت به قبل بهتر شده است، مطمئن هستم این موضوع در پیشرفت تیم تأثیرخوبی خواهد گذاشت.

3، 4 روز دیگر هم یک تیم متشکل از تیم اصلی و باقی نفرات را برای اردوی تدارکاتی 10 روزه راهی قرقیزستان خواهیم کرد و بعد از آن هم برنامه‌های دیگری قبل از مسابقات انتخابی المپیک خواهیم داشت.»

او در واکنش به کنار گذاشتن شاهین موسوی کاپیتان تیم ملی، ایمان رمضانپور و مسلم مقصودی از تیم ملی توسط سرمربی کوبایی گفت: «شاهین موسوی بوکسور توانمند و خوبی است اما شاید به اواخر دوران ورزش قهرمانی خود رسیده است. متأسفانه فونتانا روی او نظر مساعدی ندارد و میثم قشلاقی را در وزن 80 کیلوگرم ترجیح می‌دهد، کنارگذاشتن یا نگذاشتن بوکس تصمیمی است که خود شاهین باید بگیرد اما الان اگر بخواهد در اردوها حضور داشته باشد، نفر دوم این وزن است که فکر نمی‌کنم خودش هم تمایلی به این موضوع داشته باشد. به هرحال هر ورزشکاری یک روز ورزش قهرمانی را شروع می‌کند و یک روز هم باید آن را ببوسد و کنار بگذارد. بدون تعارف باید بگویم که بعضی از بوکسورها سن‌شان بالا رفته و به پایان دوران قهرمانی خود رسیده‌اند. تیم ملی در این مقطع نیاز به پوست‌اندازی دارد و تصمیم‌های فونتانا هم در همین راستا است.»

 عاشری کار تیم ملی را در انتخابی المپیک سخت می‌داند: «کارمان در تایلند سخت است. بوکس ما از آسیا و جهان فاصله گرفته است و حالا باید تلاش‌مان را دوبرابر کنیم و به سرمربی کوبایی، فرصت لازم برای کم کردن این فاصله را بدهیم. گرفتن سهمیه در تایلند سخت است اما نشدنی هم نیست. از همین‌جا از رئیس، نایب‌رئیس و مدیرفنی تیم‌های ملی تشکر می‌کنم که همه‌جوره تیم را حمایت می‌کنند و خیلی جاها از جیب برای تیم ملی هزینه می‌کنند، امیدوارم بتوانیم با سهمیه و مدال در مسابقات پیش‌رو جواب این زحمات را بدهیم.»

گفت و گو: فایزه زمانی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز