خبرگزاری کار ایران

پاسخ پدر هالند به حملات روی کین و جیمی کاراگر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۵۶

آلف اینگه هالند، پدر مهاجم منچسترسیتی، به انتقادات روی کین و جیمی کاراگر از پسرش واکنش نشان داده و از این موضوع ناراحتی است.

به گزارش ایلنا، آلف اینگه هالند با توجه به انتقادات جیمی کاراگر و روی کین، از پسرش یعنی ارلینگ هالند دفاع کرده است.

مهاجم منچسترسیتی در فصل جاری با 17 گل، بار دیگر در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. با این حال، روی کین پس از اینکه در تساوی بدون گل ماه گذشته مقابل آرسنال، هالند موفق به گلزنی نشد، این بازیکن نروژی را یک بازیکن در سطح لیگ دو نامید.

سپس جیمی کاراگر پس از تساوی 3-3 منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در اواسط هفته، هالند را مورد انتقاد قرار داد و گفت که این مهاجم یکی از گلزنان بزرگ جهان است اما در کلاس جهانی نیست.

اکنون، پدر هالند، هافبک سابق منچسترسیتی و ناتینگهام فارست با دفاع از رکورد او در سیتی، از پسرش حمایت کرده است. او در صحبت با "ویاپلی فوتبال" گفت:"شما پیشینه کین و سایر کارشناسان را دارید که ممکن است دستور کار کمی متفاوت داشته باشند. آن‌ها احتمالا فکر می‌کنند که این (انتقاد) اشکالی ندارد. اما تیم برنده می‌شود و ارلینگ همچنان بهترین گلزن است، بنابراین نمی‌تواند آنقدر که آن‌ها می‌گویند همه چیز بد باشد."

پدر هالند در طول دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن بارها با روی کین درگیر شد. در سال 1997 در حالی که برای لیدز بازی می‌کرد، تکل پدر ارلینگ روی اسطوره منچستریونایتد باعث پارگی رباط صلیبی او شد و این باعث شده که کین همچنان به دنبال انتقام از او باشد.

جالب این است که چهار سال بعد از مصدومیت مذکور، در دربی منچستر، کین با کف استوکوهایش به پای هالند کوبید و این برخورد در نهایت منجر به خداحافظی او در فصل بعدی مسابقات شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز