خبرگزاری کار ایران

سه فرزند ستاره بارین مونیخ راهی بیمارستان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۷۰۶

سه فرزند هری کین پس از تصادف رانندگی در آلمان به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، هری کین مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ در هفته گذشته لحظات وحشتناکی را تجربه کرد زیرا سه فرزند او پس از تصادف رانندگی در آلمان به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش بیلد؛ این تصادف روز دوشنبه در ساعت 5:15 بعد از ظهر در مونیخ رخ داد. زمانی که یک خودروی رنو در هنگام تلاش برای ورود به خروجی اتوبان با یک ون مرسدس که از روبه رو می‌آمد برخورد کرد. لوئیس (سه ساله)، ویوین (پنج ساله) و آیوی (هفت ساله)، فرزندان کین، همگی سرنشین ون بودند که پس از این حادثه وحشتناک به بیمارستان منتقل شدند.

البته هنری، چهارمین فرزند کاپیتان تیم ملی انگلیس که اوت گذشته به دنیا آمده است، در این ون حضور نداشت. بر اساس گزارش‌ها، هر سه کودکی که در این حادثه حضور داشتند با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند، اما هیچ گونه آسیب جدی ندیدند.

یک عضو نزدیک به خانواده هری کین این تصادف را تأیید و اعلام کرد که تمامی فرزندان این بازیکن سالم هستند. هری کین در زمان این تصادف همراه بایرن‌مونیخ در لندن حضور داشت، چرا که سه‌شنبه شب باید مقابل آرسنال بازی می‌کرد. در مجموع هشت نفر در این حادثه حضور داشتند که همگی به دلیل جراحات سطحی به بیمارستان منتقل شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز