خبرگزاری کار ایران

۸ فینال در پیش داریم

درویش: حرف های نکونام بچه بازی‌ست!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۲۱۰

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ۵ بانک به صورت کنسرسیوم اعلام آمادگی کردند و روز سوم اردیبهشت واگذاری باشگاه انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا رضا درویش پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: خدا کمک کرد و زحمات بازیکنان به بار نشست، ملوان هم نشان داد بی‌جهت نیست که در این جایگاه در جدول قرار گرفته است. ملوان تیم پرتلاش و بسیار خوبی است و باید به مردم انزلی و کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک گفت.

وی ادامه داد: قبلا ًهم گفتیم که 8 فینال داریم و فرقی نمی‌کند تیم مقابل‌مان چه تیمی باشد و اگر بناست قهرمان شویم وظیفه‌مان این است که همه بازی‌هایمان را ببریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که نکونام سرمربی استقلال هر اتفاقی که می‌افتد پای پرسپولیس را وسط می‌کشد، گفت: این حرف‌ها بچه‌بازی است و اهمیت نمی‌دهیم. حاشیه برای فوتبال ما مشکل ایجاد کرده است.

درویش در خصوص اینکه استقلالی‌ها گفتند که نمی‌گذارند قهرمان شوند، گفت: این موضوع را باید از آنها بپرسید.

وی در مورد موضوع واگذاری پرسپولیس عنوان کرد: آخرین صحبتی که با سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد داشتم، این بود که به صورت کنسرسیوم 5 بانک اعلام آمادگی کردند و برای روز یکشنبه اعلام خواهد شد که ثبت‌نام کنند. 3 اردیبهشت‌ماه کار واگذاری تمام می‌شود تا مدارک را بارگذاری کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که این باشگاه مشکل بدهی ندارد؟ خاطرنشان کرد: باشگاه مشکل بدهی ندارد و اگر مشکلی بود از طریق AFC و فیفا یا کمیته مجوز حرفه‌ای به ما اعلام می‌کردند.

درویش در خصوص پرداخت بدهی پرسپولیس به گل‌محمدی گفت: یکی از اقساط‌ را به گل‌محمدی بدهکاریم ولی با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس در رابطه با مجوز حرفه‌ای دارد و از نظر مالی در مضیقه است، او قبول کرد چند روزی پرداخت بدهی ما به تعویق بیفتد تا ما مشکلات را برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز