خبرگزاری کار ایران

کمالوند: در سخت‌ترین شرایط مممکن شاهکار کردیم/ کمترین نقش را در پیروزی داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۹۳۹

فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی با اصفهان اظهار امیدواری کرد که حمایت بیش‌تری را از طرف مسئولان ببیند.

به گزارش ایلنا، شاگردان فراز کمالوند در دیدار اکروز (دوشنبه) مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر موفق شدند 2-1 پیروز شوند و از شرایط بحرانی خود خارج شوند. کمالوند در نشست خبری پس از بازی با سپاهان، اظهار داشت: خدا را شکر که امروز هدیه خوبی به مردم آبادان دادیم و در سخت‌ترین شرایط ممکن شاهکار کردیم.

وی افزود: اول راه هستیم و هشت فینال دیگر پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: بازی بسیار سنگینی داشتیم و سپاهان یک پا تیم ملی بود ولی بازیکنان ما توان مضاعفی داشتند و در نهایت پیروز شدند.

کمالوند بیان کرد: در مدت ۱۵ دقیقه، ۱۰ نفره رو به روی سپاهان بازی کردن بسیار سخت است ولی ما به خوبی این کار را انجام دادیم.

وی افزود: امروز کمترین نقش را در پیروزی داشتم و بازیکنان به خودباوری رسیدند و امیدواریم در ادامه با این هوشیاری در هشت بازی دیگر ظاهر شوند.

کمالوند اظهار کرد: ما فرصت زیادی برای این بازی نداشتیم ولی تلاش کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی ارتقا دهیم تا به اعتماد به نفس برسند.

وی افزود: در ابتدای لیگ سکوها خالی بود و انتظار داریم مردم مجددا به ورزشگاه بیایند تا بازیکنان با حمایت آنها به موفقیت برسند.

کمالوند گفت: اکنون زمان حمایت از این تیم است و انتظار داریم مسئولان در سالن مسابقات حضور یابند تا تیم روحیه و انگیزه بیشتری بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز