خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: باید فکر کنیم همه بازی‌ها فینال است/ استقلال به همه سه امتیازهایش نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۶۴۶

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم دیگر نباید تا پایان فصل امتیاز از دست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، علیرضا اکبرپور در ارزیابی از عملکرد آبی پوشان برابر مس رفسنجان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: با نتیجه مساوی که استقلال برابر مس رفسنجان کسب کرد ۲ امتیاز بازی را از دست داد و کار را برای خودش سخت کرد. استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی و حفظ صدرنشینی نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد و فضا را برای حریفان خود جهت قرار گرفتن در صدر جدول فراهم کند.

اکبرپور در ارزیابی از عملکرد بازیکنان مس رفسنجان، خاطرنشان کرد: مس رفسنجان با آمدن نویدکیا متحول شده و بازیکنان خوبی هم دارد. این تیم برابر استقلال با انگیزه بسیار بالایی بازی کرد و هدفش توقف استقلال بود که به هدف خود رسید.

وی ادامه داد: کار استقلال برای بازی بعد برابر تراکتور سخت شد. تراکتور یکی از بهترین‌های تیم‌های لیگ است و با مربی با دانش و بازیکنان خارجی خوبی که دارد برای قهرمانی در لیگ می‌جنگد و امتیاز گرفتن برابر چنین تیمی به راحتی امکانپذیر نیست، بنابراین اگر استقلال در این بازی نیز امتیاز از دست بدهد از کورس قهرمانی عقب می‌افتد و شرایط برای این تیم سخت خواهد شد.

پیشکسوت استقلال در پایان تصریح کرد: در حال حاضر که لیگ به جای حساس رسیده هر بازی آن برای استقلال مانند جام حذفی می‌ماند که اگر ببرد صعود می‌کند و اگر ببازد قهرمانی را از دست می‌دهد. استقلال بعد از این باید بازی‌ها را به شکلی پیش ببرد که جلوی هیچ کدام از حریفانش ۳ امتیاز را از دست ندهد. البته تراکتور نیز تیمی نیست که به راحتی به استقلال امتیاز بدهد و قطعا استقلال سخت‌ترین بازی خود را برابر تراکتور خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز