خبرگزاری کار ایران

دقیقی: یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام بود/ تیم ما می‌تواند بهترین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۵۶

سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن می‌گوید به هدفی که می‌خواسته، رسیده است.

به گزارش ایلنا، سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن شرکت کرد.

سرمربی شمس آذر پس از پیروزی دو گله مقابل ذوب آهن گفت: در ابتدا تشکر کنم از نیما نکیسا مدیریت باشگاه ذوب آهن و آقای ربیعی که پذیرایی خیلی خوبی از ما داشتند و حتی به ما زمین تمرین هم دادند تا مباحث قبل از بازی مان در شرایط ایده آل باشد.این نشان می دهد ذوب آهن یک باشگاه کاملا فرهنگی ورزشی است و شرایط را درک می کند و دوست دارد بازی در شرایط فیرپلی برگزار شود.  

دقیقی در مورد بازی اظهار داشت: بازی بسیار خوب، جاندار و پرموقعیتی بود. جالب است که هر دو تیم می توانستند به گل برسند. ما باید باور کنیم که آقای ربیعی یکی از مربیان خوب کشور ما هستند. در دقایق مختلف بازی هر دو تیم تاکتیک هایشان را عوض کنید می کردند. ما یک مقدار باهوش تر بازی کردیم. از موقعیت هایی که به دست آوردیم استفاده کردیم. آنها هم می توانستند به گل دست پیدا کنند اما ما هم در ضدحملات یا حملات سریع می توانستیم به گل دوم یا سوم برسیم که یکی از این حملات منجر به گل دوم ما شد.

وی افزود:  فقط جای تماشاگران عزیز خالی بود و فکر می کنم اگر ورزشگاه پر بود از بازی قطعا  لذت می بردند. آرزوی موفقیت می کنم برای باشگاه ذوب آهن و آقای ربیعی و کادر محترم شان. یک تشکر ویژه هم داشته باشم از بازیکنان خودم. درود به غیرت شان می فرستم. از مدیرعامل عزیزمان که کنارمان بودند، از کادر فنی، تیم رسانه ای و تیم اجرایی‌مان نیز تشکر می‌کنم که همه یکدل بودیم که سال 1403 را خوب شروع کنیم و شاید یکی از بهترین روزهای زندگی من امروز باشد که بچه ها با تلاشی که داشتند و فعل خواستن را صرف کردند.

او در ادامه گفت: هدف و تلاشی که ما امروز داشتیم تا سال را خوب شروع کنیم امروز محقق شد و از همین جا یک پیام به بازیکنان خوب خودم می فرستم که شما شایسته ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران هستید، جایگاه شما خیلی بالاتر از این حرف هاست چون بالاخره شما می دانید از ابتدای فصل و میانه فصل چه اتفاقاتی برای تیم ما افتاد. ما همچنان قوی کار می کنیم و در بازی های نیم فصل دوم هم شایسته بودیم که امتیازهای بیشتری بگیریم. خدا را صد هزار مرتبه شاکرم. ان شاالله در ادامه راه قوی‌تر ظاهر شویم.  

دقیقی در پاسخ به اینکه کسی فکرش را نمی‌کرد که شمس آذر بیش‌تر از انتظار ظاهر شود، اظهار داشت: چرا فکرش را نمی کردید؟ ما از روز اول گفتیم می خواهیم بهترین تیم ایران باشیم. من به تیمم و کار مجموعه فنی ام  از روز اول ماه ایمان داشتم که تیم ما می تواند امسال بهترین باشد همان طور که سال گذشته بهترین بود. ما این را در نیم فصل اول ثابت کردیم.

او در پایان گفت: در شروع نیم فصل دوم 5 بازیکن مان را از دست دادیم مثل آقای سعید کریمی، امروز که ایشان بازی می کرد بازیکن ما بود و چون رقم قراردادش بالا بود برای مدیریت هزینه ها اجازه خروج دادیم. یا مصطفی احمدی بازیکن تاثیرگذارمان بود، با عرفان قهرمانی و رحمان جعفری که از سال گذشته با من کار کرده بودند و نتوانستیم جایگزین اسم و رسم دار برای اینها پیدا کنیم. اما جایگزین های جوان پیدا کردیم و اعتماد کردیم به آنها مثل آقای فخاریان که امروز گل زد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز