خبرگزاری کار ایران

پیروانی: هرکس صاحب پرسپولیس می‌شود باید افتخار کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۶۹۹

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرکس مالکیت پرسپولیس را برعهده بگیرد باید افتخار کند زیرا به بهترین شکل شناخته می‌شود.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: ابتدا باید سال نو را به هموطنان تبریک بگویم. خدا را شکر تمرینات منظمی داشتیم و شرایط خوبی داریم و آماده بازی با گل گهر می‌شویم.

ترابی در تمرینات حضور دارد. بیرانوند، کنعانی و اورنوف با نظر سرمربی تا پس فردا اضافه می شوند.

وی در مورد بدهی بازیکنان پرسپولیس، گفت: بازیکنان از دو سال قبل طلب دارند انشالله بحث خصوصی سازی زودتر صورت بگیرد. برخی آپشن ها هست هنوز داده نشده این برای تیمی که سه گانه را کسب کرده و این فصل مدعی است چنین شرایطی خوب نیست.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد واگذاری این باشگاه عنوان کرد: قطعا ما جواب گو نیستیم. هرکسی که مالکیت پرسپولیس را برعهده بگیرد برای او افتخار است و شناخته می شود.

پیروانی در مورد روند پرداخت بدهی های پرسپولیس در آستانه کسب مجوز حرفه‌ای بیان کرد: در تلاش هستند تا بدهی ها را پرداخت کنند و این بدهی ها که به ارث رسیده را پرداخت می‌کنند.

وی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: بازیکن باید افتخار کند در پرسپولیس بازی می‌کند و همه آرزو دارند در این تیم بازی کنند. اوسمار هنوز لیستی نداده اما باشگاه قطعا تلاش می کنند که بازیکنان خوب خود را از دست ندهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • حسن

    اموال استقلال را مصادره کردند وبه تیم دیگر که هیچ نداشت ، صد برابر دادند . زبانشان هم دراز.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز