خبرگزاری کار ایران

اوسمار: هدفی جز قهرمانی نداریم/ از گل‌محمدی چیزهای زیادی یاد گرفته ام

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۶۹۶

اوسمار ویه‌را در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس صحبت هایی انجام داد.

به گزارش ایلنا، تمرین جمعه پرسپولیس با حضور هواداران و اصحاب رسانه انجام شد که اوسمار در حاشیه تمرین، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. سرمربی برزیلی با بیان اینکه بیش‌تر از یک هفته تمرین نداشتند، اما اعلام کرد که از تمرینات اعضای تیم راضی است.

وی ضمن تشکر از حضور هواداران در تمرینات این تیم در خصوص پایان قرارداد برخی از بازیکنان این تیم در پایان فصل گفت: فعلا روی بازی های باقی مانده پرسپولیس تمرکز داریم. خودِ من هم پایان فصل قراردادم با پرسپولیس تمام می شود و مشخص نیست فصل بعد اینجا باشم یا نه.

اوسمار در خصوص مصدومیت هنانوف و همچنین ملی پوشان این تیم اظهار داشت:  هنانوف در دیدار تیم ملی تاجیکستان مقابل عربستان مصدوم  شده و کادر پزشکی ما با پزشکان تیم ملی تاجیکستان در ارتباط  هستند و به زودی میزان مصدومیت او معلوم می‌شود.ما بازی های بسیار فشرده ای در ادامه کار در پیش داریم به همین علت چند روز بیشتر به ییرانوند، کنعانی‌زادگان و بقیه ملی پوشان استراحت دادیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پرسپولیس می تواند مثل دوره گذشته قهرمان لیگ شود بیان داشت: ما کارمان را انجام می دهیم و هدفی جز این نداریم. قبل از تعطیلی بازی ها و سال جدید شرایط خوبی داشتیم. من امیدوارم بازی‌های خوبی ارائه کنیم تا دوباره قهرمان لیگ شویم.

اوسمار در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس که از ابتدای فصل وجود داشته است گفت: شما از شرایط خبر دارید  ولی باشگاه هم تلاش می کند تا وعده هایش را عملی کند. تا آنجایی که باید پول می گرفتیم این موضوع اتفاق نیفتاده ولی من می دانم که مدیریت باشگاه در تلاش است تا مشکلات حل شود.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص مصاحبه ای که یحیی گل محمدی انجام داده و از وی حمایت کرده است، گفت: گل محمدی یک مربی خوب است که من درباره فوتبال ایران از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. من فکر می کنم اگر گل محمدی بعد از جدایی از پرسپولیس به تیم دیگری می رفت تمامی اعضای کادر فنی به همراه وی به تیم جدید او منتقل می شدند.

وی در خصوص حضور بانوان در محل تمرین پرسپولیس اظهار داشت: بابت حضور آنها در تمرین امروز خوشحال هستم چون آنها را در مسابقات رسمی می دیدم.البته ما در کشورمان عادت داریم که بانوان را در ورزشگاه ها ببینیم ولی از حضور آنها در تمرین امروز پرسپولیس خوشحال هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز