خبرگزاری کار ایران

تلفات فیفادی روی دست گواردیولا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۶۶۴

کایل واکر و جان استونز بازیکنان کلیدی منچستر سیتی، بازی حساس این تیم مقابل آرسنال را از دست دادند.

به گزارش ایلنا،  منچستر سیتی با یک امتیاز کمتر پایین‌تر از آرسنال قرار دارد و در بازی پیش روی خود با شاگردان آرتتا امیدوار است سه امتیاز این بازی را به دست آورد و در رقابت سه گانه با آرسنال و لیورپول، بازی شش امتیازی خود با آرسنال را پیروز شود.

جان استونز و کایل واکر در اردوی تیم ملی انگلیس مصدوم شدند و به نظر می‌رسد وشعیت مصدومیت استونز جدی‌تر باشد. با این حال با تایید پپ گواردیولا، کایل واکر و جان استونز به دلیل مصدومیت ، بازی روز یکشنبه منچسترسیتی مقابل آرسنال را از دست داده‌اند.

 گواردیولا شرایط ادرسون را رو به بهبودی قلمداد کرد و از آمادگی ۱۰۰ درصدی مانوئل آکانجی برای مصاف با صدرنشین جدول PL در اتحاد خبر داد.

دی بروینه که بازی تیمش در یک چهارم نهایی مقابل نیوکاسل را از دست داده بود، برای بازی‌های دوستانه اخیر بلژیک مقابل انگلیس و ایرلند دعوت نشد، اما به نظر می‌رسد این بازیکن برای بازی با آرسنال در دسترس خواهد بود.

منچسترسیتی در سه جام مختلف برای قهرمانی رقابت می‌کند. آنها باید‌ بازی‌های مهمی با تیم‌های آرسنال، آستون‌ویلا، رئال مادرید (رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا)، چلسی (نیمه نهایی جام حذفی انگلیس) و برایتون بازی کنند و در اختیار داشتن همه بازیکنان برای این تیم در بازی‌های سخت پیش رو، اتفاق مثبتی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز