خبرگزاری کار ایران

جنجال بیرون زمین پیش از آغاز بازی تراکتور و سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۵۶۳

پیش از شروع این بازی حساس و مهم، مدیر دو تیم سپاهان و تراکتور با انتشار صحبت هایی، حاشیه های این بازی را بیش‌تر کردند.

به گزارش ایلنا، سپاهان و تراکتور  پانزدهم فروردین در ورزشگاه یادگار امام بازی معوقه خود از هفته شانزدهم را برگزار خواهند کرد. اما در فاصله چند روز مانده به این بازی، حاشیه های این مسابقه حساس و مهم آغاز شده است. 

در ابتدا رضا فتاحی مدیر تیم سپاهان با انتشار بیانیه ای مواردی را متذکر شد و تهدید کرد اگر مشکلی در این زمینه ها پیش بیایید، سپاهانی ها وارد زمین نخواهند شد.

فتاحی در بیانیه خود از مسابقه این دو تیم به حساس ترین دیدار فصل یاد کرد و با یادآوری بازی فصل گذشته این تیم در ورزشگاه یادگار و اتفاقاتی که پیش آمد ابراز تاسف کرد و گفت: از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم بهترین داور و بهترین نماینده را بگذارند و ناظر ویژه و نماینده ویژه برای این مسابقه مستقر شوند تا اتفاقات بازی فصل گذشته تکرار نشود چراکه اتفاقات بازی فصل گذشته، روز تلخی را برای فوتبال ایران رقم زد.  لازم است این موضوع را متذکر شویم که در صورت تکرار اتفاقات مشابه، در هر دقیقه از مسابقه که باشد، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم و تبعات آن را کسانی قبول کنند که باعث ایجاد چنین شرایطی برای مسابقه شدند.

فتاحی در ادامه درخواست برگزاری این بازی با وجود var را داشت و ضمن یادآوری اتفاقات داوری در بازی فصل گذشته، نسبت به داوری این بازی ابراز نگرانی کرد.

در پاسخ به بیانیه طویل و پر از شکایت فتاحی، رضا کرمانشاهی معاون اجرایی تراکتور، با انتشار یک استوری بیان داشت: ما به دنبال حاشیه ای نیستیم و نسبت به تهدید فتاحی برای بیرون کشیدن تیم از زمین نوشت: مگر در لیگ محلات بازی می‌کنید؟

در ادامه هر دو طرف با انتشار استوری هایی در صفحه شخصی خود به این جنجال ادامه دادند تا بار دیگر مسابقه حساس این دو تیم با تنش ها و حاشیه های زیادی همراه باشد. باید دید مسئولان فدراسیون نسبت به این اتفاقات چه واکنشی نشان می‌دهند و برای برگزاری این بازی در شرایط مناسب چه تدابیری خواهند اندیشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز