خبرگزاری کار ایران

اکبری: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۰۷۲

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش، گفت: در لیگ برتر سال 1402 چهار بازی با فولاد سیرجان داشتیم و اگر کمی خودباوری بازیکنان بیشتر بود، می‌توانستیم برنده شویم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و تیم‌های فولاد سیرجان و شهداب یزد در دیدار رفت این مرحله مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی نیز از امروز (سه‌شنبه هفتم فروردین) آغاز شد و در نخستین مسابقه این مرحله تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده سیرجان سه بر دو به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین فینالیست معرفی شود.

پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران درباره این مسابقه اظهار داشت:

خسته نباشید به هر دو تیم می‌گویم و تبریک ویژه به فولاد سیرجان که انصافا خیلی خوب بازی کرد و حقش پیروزی بود به دلیل اینکه پیکان از موقعیتی که برایش ایجاد شده بود، استفاده نکرد. در مجموع از بازیکنان پیکان راضی هستم تمام تلاش خود را کردند و برای فولادی‌ها هم آرزوی موفقیت در دیدار نهایی دارم.

 

عامل اصلی شکست پیکان مقابل فولاد چی بود؟

چهار بازی با فولاد سیرجان کردیم و در هر چهار بازی اگر کمی خودباوری بازیکنان بیشتر بود، می توانستیم برنده شویم. سیرجان چهار و پنج بازیکن ملی پوش دارد و بازیکنان پیکان به اسم این بازیکنان باختند و به نظرم در روند کاری آن‌ها تاثیر داشت. البته من از عملکرد بازیکنانم در چهار مسابقه مقابل سیرجان راضی هستم. می‌توانستیم نتیجه بگیریم ولی نگرفتیم. در مجموع تمام شد و تبریک به سیرجان می‌گویم.

 

اگر در پیکان بمانید به روند جوانگرایی ادامه می دهید؟

امسال هدف پیکان قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بود که به هدف رسیدیم و سیاست مسئولین باشگاه هم همین موضوع بود. پیکان برای قهرمانی بسته نشده بود. ببنیم رده‌بندی چگونه می‌شود و احتمال اینکه از چهار تا هم بالاتر برویم، وجود دارد و به هدف بهتری از برنامه خود رسیدیم. جوانگرایی سال آینده بستگی به تفکر مدیریت باشگاه دارد که بخواهد همچنان جوانگریی کند یا برای قهرمانی به میدان برویم. اگر قهرمانی بخواهیم باید چند بازیکن خوب دیگر جذب کنیم. تا تیم قوی‌تری داشته باشیم. من قرارداد سه ساله دارم و همچنان با پیکان همکاری خواهم کرد.

 

کار شما از امروز برای تیم ملی هم شروع می شود، آیا بازی‌های باقی مانده را رصد می‌کنید؟

قطعا همه بازی‌ها را رصد خواهیم کرد. یک سری از بازیکنان از دور مسابقات خارج شدند اما مسابقات تیم‌های باقی مانده را زیر نظر می‌گریم. امیدوارم نفرات این تیم‌ها بهترین  عملکرد را داشته باشند تا به تیم ملی دعوت شوند و خدمت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز