خبرگزاری کار ایران

نصرتی: امیدوارم جوان‌های دعوت شده به تیم ملی استفاده شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۵۶۱

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، محمد نصرتی  در خصوص برتری پرگل تیم ملی مقابل ترکمنستان اظهار کرد: نتیجه بازی و برد تیم ملی در این دیدار دور از انتظار نبود و مشخص بود تیمی در سطح ترکمنستان نباید ما را به دردسر بیاندازد چرا که تجربه و سطح فوتبالی دو تیم قابل مقایسه نیست. بازی‌های این چنینی می‌تواند فرصت خوبی باشد که تیم ملی تغییرات مد نظرش را اعمال کند و حالا که صحبت از تغییر نسل و جوان‌گرایی است به چهره‌های جدید میدان داده شود تا تجربه بازی ملی پیدا کنند و برای میادین بزرگتر و مهم‌تر پخته و آماده شوند. 

وی افزود: چهره‌های جدیدی به تیم ملی دعوت شدند و این را باید به فال نیک گرفت ولی مهم‌تر از دعوت شدن از این چهره‌ها این است که از آنها استفاده شود و کادرفنی با یک برنامه درست آنها را به ترکیب اصلی تزریق کند. هرچند در بین نفرات دعوت شده هم اسامی دیگری بودند که به نظر من جا ماندند. در همین تیم تراکتور چند بازیکن با کیفیت داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و امیدوارم در ادامه راه و در اردوهای بعدی دیده شوند. در کل مربیگری سلیقه‌ای است و چون کادرفنی پاسخگوی نتایج تیم است خیلی نمی‌توان گفت چه کسی دعوت شود و چه کسی دعوت نشود. 

مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد تقابل برگشت با ترکمنستان هم توضیح داد: در بازی برگشت هم مشکلی نخواهیم داشت و احتمالاً با یک برد پرگل دیگر زمین را ترک می‌کنیم. چند بازیکن جوان تیم ملی در بازی رفت به زمین آمدند و این بار هم می‌توانیم به چند نفر دیگر میدان دهیم و آنها را آزمایش کنیم. برای مثال در خط حمله حالا که آزمون مصدوم شده است می‌توان به یکی از چهره‌های جوان خط حمله اعتماد کرد. ما از این فرصت‌ها باید استفاده کنیم که جانشین سردار آزمون و مهدی طارمی را در ترکیب پیدا کنیم که اگر یک روز این نفرات نبودند کاسه چه کنم به دست نگیریم. ضمن اینکه برای سردار آزمون هم آرزوی سلامتی هرچه سریعتر دارم. 

نصرتی در پایان گفت: سال جدید را خدمت همه مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم در کنار خانواده سال خوبی را سپری کنند و تعطیلات هم برایشان به سلامتی و خوشی به پایان برسد. امیدوارم در سال جدید مردم از هر درد و رنج و بیماری و ناراحتی به دور باشند و زندگی خوبی داشته باشند. ضمن اینکه ایام ماه مبارک رمضان را هم تبریک می‌گویم و التماس دعای خیر دارم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز