خبرگزاری کار ایران

بنگر: ویژگی مهم تیم ملی داشتن روحیه پیروزی است/ از بازی‌های آسان به عنوان فرصت ویژه استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۲۹۱

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی ایران در دیدار اخیر با ترکمنستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محسن بنگر در در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل ترکمنستان اظهار داشت: بازی خوب و منطقی از تیم ملی شاهد بودیم و هم بازیکنان قدیمی و با تجربه هم چهره‌های جدید مثل حذباوی و فلاح و محمدرضا آزادی که تجربه ملی زیادی نداشتند عملکرد قابل قبولی از خودشان به نمایش گذاشتند و می‌توان با این روند به تیم ملی هم در بعد نتیجه‌گیری و هم در بعد تغییر نسل دادن امیدوار بود. شور و شوق و میل به پیروزی و گلزنی از ثانیه یک تا ثانیه آخر بازی در جریان بود و تزریق این روحیه به تیم ملی اتفاق مثبتی است که می‌توان به آن اشاره کرد. 

وی افزود: به نظرم تیم ملی فرصت خوبی برای ایجاد تغییرات دارد و اتفاقی که باید در سالیان گذشته به مرور زمان رقم می‌خورد به آن شکل صورت نگرفت و حالا باید با سرعت زیادی انجام شود. الان در مرحله ابتدایی مقدماتی جام جهانی هستیم و بازی‌های تیم ملی سنگین نیست و در مرحله بعد هم به دلیل افزایش سهمیه صعود ما قطعی است و از همین بازی‌ها می‌توان به عنوان یک فرصت ویژه استفاده کرد تا تغییرات لازم صورت بگیرد و بازیکنان جوان و با کیفیت تجربه ملی پیدا کنند و در جام جهانی بتوانیم از آنها بهره‌برداری کنیم. 

پیشکسوت فوتبال در مورد مصدومیت سردار آزمون در این بازی توضیح داد: سردار واقعاً یک الگو هم برای بازیکنان جوان و هم برای سایر بازیکنان تیم ملی است. او با تعصب بالایی برای تیم ملی بازی می‌کند و فرقی نمی‌کند این بازی در فینال جام‌ ملت‌های آسیا باشد یا یک بازی دوستانه معمولی. واقعاً صد خودش را در زمین می‌گذارد و انگیزه‌اش را از دست نمی‌دهد. آزمون بازیکنی است که قدر و ارزش پیراهن تیم ملی را می‌داند و در جام ملت‌ها هم این را به نمایش گذاشت. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد چرا که بهترین بازیکن ما در حال حاضر به نظرم اوست و خیلی به او نیاز داریم. 

بنگر در مورد وضعیت لیگ برتر هم توضیح داد: فعلا مسابقات تعطیل است و کورس بالای جدول هم بین استقلال و پرسپولیس داغ است. استقلال با جواد نکونام نتایج خوبی می‌گیرد و پرسپولیس هم با ویرا شرایط خوبی دارد و منتظر لغزش استقلال است تا جایش را بگیرد. از لحاظ فوتبالی به نظرم پرسپولیس بهتر از استقلال بازی می‌کند ولی خب چون از لحاظ امتیازی از این تیم عقب افتاده کار برایش سخت شده است. امیدوارم در ادامه مسابقات تیمی که شایستگی‌اش را دارد قهرمان شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز