خبرگزاری کار ایران

اسپالتی:گاهی خیلی آرام هستیم / عملکرد تیم با هر دو سیستم دفاع خوب بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۸۸۱

لوچانو اسپالتی اعتقاد دارد تیم ملی ایتالیا از قدرت فیزیکی کافی در زمین برخوردار نیست.

به گزارش ایلنا، شب گذشته در دیداری دوستانه روبروی تیم ملی ونزوئلا به میدان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این پیروزی در حالی به دست آمد که ونزوئلا در دقیقه دوم صاحب ضربه پنالتی شد اما جانلوییجی دوناروما آن را مهار کرد. آتزوری در ابتدا موفق به باز کردن دروازه حریف شد اما در فاصله سه دقیقه بعد گل مساوی را دریافت کرد و در نهایت در دقایق پایانی بازی بود که توانست بار دیگر گلزنی کند و یک پیروزی نزدیک را در این بازی به دست آورد.

اسپالتی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« فکر می‌کنم کارهای خوبی در زمین انجام دادیم اما گاهی خیلی آرام هستیم. وقتی اشتباهاتی مانند اشتباهی که منجر به ضربه پنالتی شد می‌کنیم، صحبت درباره سیستم بازی بیهوده است. عملکرد تیم با هر دو سیستم دفاع سه نفره و 3-3-4 خوب بود. 

هیچ یکی از اتفاقاتی که در زمین رخ می‌دهد اتفاقی نیست چون ما برای همه آنها تلاش کردیم. ما تلاش کردیم تا جهت درستی به بازی بدهیم و ایده درستی را هم در اختیار تیم قرار دهیم. البته که از نظر تاثیر قدرتی و فیزیکی باید بیشتر تلاش کنیم. اول از همه باید به این موضوع رسیدگی کنیم. این نقطه آغاز است. پس از آن می‌توانیم درباره سایر موارد صحبت کنیم.»

سرمربی تیم ملی ایتالیا با اشاره به درخشش رتگی اضافه کرد:« بازیکنی که گل‌زند همیشه تلاشی بیشتر از دیگران کرده است. او با حفظ توپ به تیم کمک کرد و در ضربات سر هم خوب ظاهر شد. او کاری را در زمین انجام داد که قرار بود انجام دهد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز