خبرگزاری کار ایران

چالش‌ بزرگ درویش در پایان فصل

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۰۴۲

در پایان فصل قرارداد 9 بازیکن سرخپوش با پرسپولیس به اتمام می‌رسد و مدیریت این باشگاه باید اقدامات لازم جهت تمدید قرارداد آن‌ها را انجام دهد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی 1402 موفق ظاهر شد و توانست قرارداد چند بازیکن اصلی خود از جمله امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند، سعید صادقی و میلاد سرلک را تمدید کند. آن‌ها همچنین در پست هایی که لازم داشتند، شهاب زاهدی، محمد حسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی و یاسین سلمانی را نیز جذب کردند و در مجموع می‌توان به فعالیت نقل و انتقالاتی آن‌ها در تابستان گذشته نمره قبولی داد زیرا علاوه بر حفظ بازیکنان کلیدی، بازیکنان موثری به پرسپولیس اضافه شدند.

اما در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو شرایط تا حدودی برای پرسپولیس فرق می‌کند زیرا مهلت قرارداد 9 بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان خواهد رسید و حفظ هر 9 بازیکن برای مدیریت این تیم کار سختی خواهد. همچنین پرسپولیس در بازی‌های اخیر نشان داده که از نبود مهاجم رنج می‌برد و به نظر می‌آید باید بودجه مناسبی برای خرید مهاجم خارجی با کیفیت کنار گذاشته شود و همچنین قرارداد سرمربی این تیم تا پایان فصل خواهد بود و از این نظر نیز درویش با چالش روبرو خواهد بود.

مهدی ترابی، مرتضی پور علی گنجی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، وحید امیری، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی و وحدت هنانوف بازیکنانی هستند که پرسپولیس در صورت صلاحدید کادر فنی باید برای تمدید قرارداد آن‌ها اقدام کند.

ترابی در مصاحبه ای پس از پیروزی برابر پیکان اعلام کرد که ممکن است سال آخر حضورش در پرسپولیس باشد و برای تمدید با او صحبتی نشده. از آن‌جایی که ترابی در این فصل از موثر ترین بازیکنان اسکواد پرسپولیس به شمار می‌رود، وجود پیشنهاد برای این بازیکن در فصل نقل و انتقالات بدیهی خواهد بود و پرسپولیس برای حفظ او کار سختی خواهد داشت. البته او در همان مصاحبه اعلام کرد که دوست دارد در پرسپولیس بماند و باید دید درویش چه واکنشی نسبت به صحبت های او خواهد داشت.

پور علی گنجی که پس از درخشش در ترکیب پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ برتر، دچار پارگی رباط صلیبی شد. او پس از طی کردن دوران درمان خود، برای فصل آینده می‌تواند بدون مشکل به میدان برود و به نظر می‌آید مدیریت سرخ ها با توجه به علاقه او به بازی در پرسپولیس مشکل خاصی برای تمدید این بازیکن نداشته باشند.

سروش رفیعی و وحید امیری نیز در پایان فصل مهلت قراردادشان به اتمام خواهد رسید که تمدید با آن‌ها بستگی به نظر سرمربی خواهد داشت که تا کنون صحبتی دراین زمینه مطرح نشده است.

دانیال اسماعیلی فر تنها دفاع راست پرسپولیس که در این فصل در تمام بازی‌ها حضور داشت و تا به اینجای کار بهترین پاسور پرسپولیس بوده است و تمدید با او باید یکی از اولویت های درویش باشد.

گولسیانی در بیش‌تربازی های این فصل پرسپولیس حضور داشت از بازیکنان کلیدی دو فصل اخیر سرخپوشان به شمار می‌رود. باید دید با توجه به حضور کنعانی زادگان و پور علی گنجی، گولسیانی حاضر به تمدید خواهد شد یا خیر.

نعمتی و فرجی و هنانوف نیز از مدافعانی هستند که در پایان فصل باید بین ماندن در پرسپولیس و یا ترک آن تصمیم بگیرند، که وضعیت آن‌ها بستگی به پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد و یا پیشنهاد های بهتر از سایر تیم ها دارد.

پرسپولیس تا پایان فصل 9 بازی در پیش دارد و در جام حذفی نیز مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرد. باید دید مدیریت این تیم در حفظ بازیکنان نام‌برده چقدر موفق خواهد بود و این کار را قبل از پایان فصل انجام می‌دهد یا آن را به فصل نقل و انتقالات موکول خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز