خبرگزاری کار ایران

تقاضای رسمی استقلال خورستان از سازمان لیگ

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۸۹۶

باشگاه استقلال خوزستان طی بیانیه ای نسبت به داوری بازی با فولاد معترض شد.

به گزارش ایلنا، در هفته هایی که اکثر تیم ها نسبت به داوری معترض هستند، استقلال خوزستان نیز ضمن درخواست های چند باره از سازمان لیگ و حتی تهدید آن‌ها به شکایت در مراجع بین المللی، مجددا به صورت رسمی نسبت به داوری بازی با فولاد اعتراض خود را بیان کرد. متن بیانیه باشگاه استقلال خوزستان به شرح زیر است:

باشگاه استقلال خوزستان به سلامت داوران محترم و مسئولان برگزاری مسابقات اعتقاد راسخ دارد، اما با توجه به درخواست هواداران پرشمار و فوتبال‌دوستان در این استان تقاضای نظارت جدی روی دیدار مقابل فولاد دارد.

شرایط جدول و حساسیت مسابقات در این مقطع موجب شده تا کسب نتیجه برای تیم‌ها حائز اهمیت باشد و در این بین، باشگاه استقلال خوزستان نیز که برنامه‌ریزی مدون برای حضور در این فصل داشته، از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست دارد تا شرایطی به وجود بیاورند تا در هفته‌های باقی مانده سرنوشت بازی‌ها با عملکرد واقعی تیم‌ها رقم بخورد.

ضمنا این باشگاه خواستار انجام تست دوپینگ از هر دو تیم در مسابقه استقلال خوزستان و فولاد است و امید می‌رود که در هفته‌های باقی‌مانده این اتفاق رقم بخورد تا تیم‌ها در شرایط کاملا فوتبالی و ارائه عملکرد فنی خودشان نتیجه بگیرند. باشگاه استقلال خوزستان به‌عنوان یک تیم ریشه‌دار سعی در کسب جایگاهی در شأن استان فوتبال‌خیز خوزستان دارد و به همین دلیل تمام برنامه خود را روی کسب نتیجه در زمین بازی گذاشته و خواستار رعایت عدالت برای همه تیم‌ها است. 

هواداران استقلال خوزستان نیز مطمئن باشند که تیم در‌ هر شرایطی و ایجاد هر وضعیتی در مسابقات، تلاش می‌کند بهترین نمایش را داشته باشد و دل مردم استان و طرفداران خود را شاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز