خبرگزاری کار ایران

ورمزیار: دو تیم برای تساوی به زمین رفته بودند/ بازنده اصلی دربی تماشاگران بودند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۱۰

پیشکسوت استقلال در مورد دربی پایتخت و تساوی بدون گل این بازی صحبت کرد.

صادق ورمزیار در گفتگو با ایلنا در خصوص دربی تهران و تساوی بدون گل در این بازی اظهار کرد: بازی از لحاظ فنی چیزی برای تحلیل نداشت و فکر می‌کنم زشت‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین بازی چند سال اخیر را شاهد بودیم که نه تنها گل نداشت، بلکه حتی موقعیت گل هم ایجاد نشد و من هرچه فکر می‌کنم موقعیت بالای ۷۰ درصد در طول بازی ندیدم. فکر می‌کنم دو تیم به تساوی رضایت داشتند و برای مساوی به زمین آمده بودند و به خواسته خودشان هم رسیدند. بازنده اصلی این بازی تماشاگرانی بودند که رفتند یک بازی جذاب را تماشا کنند و دست خالی برگشتند. 

وی در مورد اتفاقات روی سکوها هم گفت: چند سالی بود که این اتفاقات در فوتبال ما کمرنگ شده بود ولی متاسفانه دوباره در یک - دو سال اخیر شاهد چنین مواردی هستیم. جلوگیری از این موارد هم نیاز به کار فرهنگی دارد و هم کار انتظامی. برای مثال مدتی بود آب معدنی‌ها در ظرف‌های نایلونی در دربی ارائه می‌شد و اجازه ورود بطری نمی‌دادند ولی نمی‌دانم چرا ادامه پیدا نکرد. به هر جهت امیدوارم دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم چرا که چهره فوتبال را زشت می‌کند. 

 

 

وی ادامه داد: در این دیدار خطری روی دروازه‌ها ندیدیم، چرخش توپ در زمین خوب نبود و در کل دو تیم بدون برنامه بازی کردند. در فوتبال اگر تیمی برنامه داشته باشد در ۲۰ دقیقه می‌توان متوجه آن شد اما هر چه از بازی گذشت چیزی از دو تیم ندیدیم و نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

پیشکسوت استقلال در خصوص مسائل فنی بازی یادآور شد: دو تیم سعی داشتند از دفاع به بازی مستقیم روی بیاورند که با توجه به سبک بازی هر دو تیم این مدل بازی جواب نمی‌دهد. نمی‌دانم چرا از عمق و عرض زمین استفاده نشد، در این بازی سانترهای خوبی هم نداشتیم که روی دروازه‌ها خطرساز شود. بیشتر مدافعان مالک بازی بودند و بازی مستقیم را در دستور کار قرار می‌دادند.

ورمزیار در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است ترس از باختن باعث شود دو تیم تا این حد بی‌کیفیت بازی کنند، گفت: بله همینطور است، هر دو تیم دوست ندارند برابر هم نتیجه را واگذار کنند اما در این بازی حتی توپ‌های ساده لو می‌رفت، کیفیت پاس، کنترل توپ و حمل آن بسیار بد بود و در یک کلام چیزی از دو تیم ندیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز