خبرگزاری کار ایران

اتفاقی عجیب در تنیس: حذف شماره یک، به دستِ راکت به دست گمنام

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۳۶

در ادامه رقابت‌های تنیس ایندین‌ولز بامداد سه‌شنبه نواک جوکوویچ به دیدار لوکا ناردی، نفر ۱۲۳ جهان از ایتالیا، رفت و در کمال شگفتی با حساب دو بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایلنا، جوکوویچ در ست‌های اول و سوم با حساب ۴ بر ۶ و ۳ بر ۶ مغلوب لوکا ناردی شد و تنها در ست دوم توانست ۶ بر ۳ حریف گمنامش را شکست دهد.

پیش از این جوکوویچ تنها دو بار به تنیسورهایی باخته بود که در جمع صد تنیسور برتر جهان قرار نداشتند. یری وسلی (دبی ۲۰۲۲) و خوان مارتین دل‌پوترو (المپیک ریو) دو تنیسوری بودند که توانسته بودند نوله را شکست دهند.

ناردی به عنوان یک بازنده خوش‌شانس وارد مسابقات شد. این تنیسور ایتالیایی در مرحله نهایی مسابقات مقدماتی شکست خورده بود اما با این وجود بر اساس تعدادی از شاخص‌های اضافی در قرعه‌کشی اصلی قرار گرفت. بدین ترتیب نواک جوکوویچ صرب برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود به حریفی با این وضعیت باخت.

ناردی ۲۰ ساله که حالا می‌تواند عنوان شگفتی‌ساز این رقابت‌ها را یدک بکشد، باید در دور بعدی با تامی پل آمریکایی رقابت کند.

جوکوویچ ۳۶ ساله، ۹۸ قهرمانی در مسابقات ATP دارد و با ۲۴ قهرمانی در مسابقات گرنداسلم رکورددار قهرمانی در تاریخ تنیس است. او پنج بار قهرمان ایندین ولز شده است ولی امسال نتوانست حتی به دور چهارم راه یابد.

مسابقات تنیس ایندین‌ولز تا ۱۷ مارس برگزار می‌شود و ۹/۴ میلیون دلار پاداش تنیسورهای برتر این رقابت‌هاست. مدافع عنوان قهرمانی این تورنمنت کارلوس آلکاراس اسپانیایی است که در فینال سال گذشته دانیل مدودف از روسیه را شکست داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز