خبرگزاری کار ایران

آل نعمه: بازی خیلی مهمی با سپاهان داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۰۳۶

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید تیمش فردا یک بازی مهم مقابل سپاهان داردـ

به گزارش ایلنا، احمد آل نعمه در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: فردا یک بازی بسیار مهم مقابل سپاهان داریم. این تیم در خط حمله از بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی بهره می‌برد و همیشه بازی‌های داخل و خارج از خانه را هجومی بازی می‌کند و قطعاً ما هم تدابیر خودمان را داریم.

او ادامه داد: سپاهان را بسیار خوب آنالیز کرده‌ایم و خوشبختانه در بازی با سپاهان نسبت به بازی قبلی دستمان پرتر است. مصدوم‌ها به جمع تیم رسیدند و خوشبختانه تمرینات خوبی داشته‌ایم تا ان‌شاءالله فردا دست پر از بازی خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: درباره بازی با پرسپولیس هم باید بگویم همه می‌دانیم که پرسپولیس تیم خوبی است و با بازیکنانی که در نیم فصل دوم جذب کرده قدرتمندتر شده است و ما هم دستمان خالی بود. البته شروع خوبی داشتیم و در شرایط عادی موقعیت نیز خلق کردیم و عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم. حتی توانستیم فشاری که پرسپولیس به ما وارد کرده بود کنترل کنیم و نیمه اول را با برد ۲ بر یک به رختکن رفتیم. اگر تیم ما ۱۰ نفره نمی‌شد با یک نتیجه بسیار بهتر زمین را ترک می‌کردیم.

وی در واکنش به این سوال که کارشناسی معتقد بود که شما باید پس از پیش افتادن مقابل پرسپولیس بازی بسته‌ای را به نمایش می‌گذاشتید، گفت: کاملاً درست گفته است اما دست من بسته بود. بازیکنان جوانی را هم روی نیمکت داشتیم اما احساس کردیم شاید در بازی بزرگ نتوانند به ما کمک کنند اما قطعاً در آینده به تمام نفرات جوان بازی خواهم داد. در یک سال و نیمی که در فولاد هستم همیشه به همراه آقای غبیشاوی بازی تیم‌های پایه فولاد را دیده‌ایم. در همین راستا شش هفت نفر به تیم اضافه شدند که با نظر من بود.

آل نعمه در ادامه در واکنش به سوالی درباره شکست‌های سپاهان، عنوان کرد: با این دیدگاه که سپاهان همیشه قهرمان و پر مهره است مقابل آن حاضر می‌شویم. با بازیکنان صحبت کرده‌ایم که به بازی‌های گذشته سپاهان نگاه نکنید و بازی را بی‌تفاوت نگیرید. این تیم سرمربی خوبی دارد و برای تمام تیم‌های بزرگ دنیا نیز پیش می‌آید که چهار پنج باخت داشته باشند. به نظر من سپاهان همیشه سپاهان است.

او بیان کرد: از زمانی که در فولاد عهده دار مسئولیت شدم بازی‌های خیلی سختی داشتیم. البته امیدواریم که فردا در بازی خانگی با دست پر خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره خریدهای این تیم، گفت: خریدهای بسیار خوبی داشته‌ایم و بازیکنان با تجربه هستند و در تمام تیم‌هایی که بوده‌اند آمار خوبی داشتند و قطعاً در نیم فصل دوم می‌توانند به ما کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز