خبرگزاری کار ایران

ماجرای شکایت اسپانیایی از فولاد خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۷۴۰

مدیرعامل باشگاه فولاد مدعی شد که سرمربی سابق این تیم شرایط شکایت از آنها را ندارد.

به گزارش ایلنا،  یکی از موضوعاتی که در جریان مصاحبه محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر با بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد مورد پرسش از او قرار گرفت، درباره قرارداد ایگناسیو مارتینز سرمربی پیشین این تیم و فسخ این قرارداد بود.

میثاقی در ابتدا درباره دلیل قطع همکاری با مارتینز از رضاییان سوال کرد و مدیرعامل فولاد پاسخ داد: «در مدتی که خدمت باشگاه فولاد بودم، مرتب به تمرینات سر می‌زدم. ایشان انسان حرفه‌ای و خوبی بودند. من جلسات مختلفی با ایشان داشتم، بارها تمرینات و مسابقات را دیدم، اما احساس کردم که تیم در حضور 7 ماهه ایشان روند روبه جلویی نداشته است. با ایشان صحبت کردم و با توجه به صحبت‌هایی که با هیات مدیره داشتیم تصمیم گرفتیم با ایشان قطع همکاری کنیم و با آقای آل نعمه کار را پیش ببریم. تیم ما با این تغییرات دچار شرایط بهتری از نظر روحی شده و همدلی تیم بیشتر شده است و نتایج هم این را نشان می‌دهد.»

در ادامه میثاقی از قرارداد عجیب مارتینز پرده برداشت؛ مجری فوتبال برتر از رضاییان سوال کرد که آیا قرارداد او بابت دوسال 1.8 میلیون یورو بوده است؟ مدیرعامل فولاد این مساله را تایید کرد و گفت: «سال اول خودش و همکارانش 800 هزار یورو و با احتساب سال دوم تقریبا همین می‌شود.»

نحوه فسخ قرارداد مارتینز از سرمربی مدیریت فولاد سوال بعدی از مدیرعامل این باشگاه بود. رضاییان در این خصوص تاکید کرد: «با توجه به اینکه از قرارداد امسال 70، 80 درصد را پرداخت کرده بودیم و تصمیم گرفتیم امسال را بدهیم و ایران را ترک کند. جلساتی داشتیم و در نهایت فسخ یک طرفه نبود و به قول دوستان اقاله انجام شد.»

در این بخش محمد میثاقی مجری برنامه از رضاییان سوال کرد که آیا مشکلی از بابت شکایت مارتینز پیش نمی آید، گفت: «خیر، رضایت گرفتیم و توافق کردیم و مشکلی پیش نمی‌آید.»

با احتساب صحبت‌های رد و بدل شده مشخص شد که قرارداد مارتینز و دو دستیار خارجی او با باشگاه فولاد برای مدت حدودا دوساله نزدیک به 1.8 میلیون یورو بوده است. مبلغی بسیار عجیب که در زمان مدیریت قبلی فولاد امضا شده و با نرخ روز ارز نزدیک به 120 میلیارد تومان می‌شود!

با توجه به شکل فسخ قرارداد  به صورت توافقی و صحبت‌های بهرام رضاییان مبنی بر اینکه او با دریافت مبلغ قرارداد امسال خود قراردادش را فسخ کرده و حق شکایت ندارد، به نظر می رسد یک پرونده سنگین و یک خطر بزرگ از سر باشگاه فولاد خوزستان بابت شکل قرارداد مارتینز گذشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز