خبرگزاری کار ایران

گلایه سیمئونه: مشکل از من است/ نمی‌توانم تیمم را بیدار کنم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۰۳۹

دیه‌‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، از عملکرد تیمش رضایت دارد اما خودش را برای پیدا نکردن مشکل تیمش مقصر می‌داند.

به گزارش ایلنا، دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، برای عملکرد تیمش مقابل کادیز ارزش قائل شد و مسئولیت این شکست را بر عهده گرفت. او سعی کرد فاجعه تیمش در بازی مقابل کادیز را توضیح دهد.

اتلتیکو مادرید در بازی هفته بیست و هشتم لالیگا از کادیز میزبانی کرد و با نتیجه 2-0 شکست خورد.

سیموئه درمورد احساس خودش پس از این شکست گفت:"تیم شروع خوبی داشت و به خلق اتفاقات خوب اشتیاق نشان  داد اما در اولین موقعیت خطرناک، کادیز به گل رسید و یک بازی متفاوت دیگر ارائه شد. مطمئناً تیم هر چیزی که لازم است را در زمین ارائه می‌کند و من کسی هستم که راهی را برای آن‌ها پیدا نمی‌کنم تا آنچه را که قبلا‌ در بازی خانگی ارائه می‌کردند، تکرار کنند. اکنون زمان حمایت از انتقادات است که مطمئناً منصفانه خواهد بود."

برای بازی اینتر یک چرخش 180 درجه‌ای در تیم شما رخ می‌دهد؟

بعد از بازی‌‌ای که انجام دادیم نمی‌توانیم چیزی بگوییم، حرف‌ها حساب نمی‌شوند، عمل مهم است، به همین دلیل است که پیش می‌رویم.

چه اتفاقی برای اتلتیکو افتاده است؟

ما نتوانستیم بازی مورد نظرمان را انجام دهیم. پسرها تلاش زیادی کردند. پس از گل اول، بازیکنان حریف انرژی‌ای را پیدا کردند که آن‌ها را قوی‌تر کرد. در نیمه دوم تقریباً هیچ موقعیتی برای هر دو طرف وجود نداشت و در نیمه دوم، آن‌ها روی یک صحنه بهتر کار کردند و گل دوم را به ثمر رساندند. بچه‌ها تلاش زیادی کردند تا بازی را ببرند. مشکل از سوی من به عنوان مربی تیم است.

چرا مشکل از مربی است؟

چیزی وجود دارد که مربی آن را در تیم بیدار نمی‌کند. مربی اینجاست تا موقعیت‌هایی را بیدار کند که اتفاق نمی‌افتد و در تیم نمی‌بینید.

گریزمان به بازی اینتر می‌رسد؟

بیایید امیدوار باشیم اما اگر این بازی را از دست بدهد، امکان دارد در بازی بارسلونا برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز