خبرگزاری کار ایران

پیروزی قاطع میلان و مارسی در شب توقف بنفیکا و شکست وستهام

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۱۵۷

دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با پیروزی نمایندگان ایتالیا، فرانسه و آلمان و ناکامی دیگر نماینده انگلیس به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه بازی‌های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میهمان خود تیم اسلاویاپراگ را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.

در این بازی که میهمان چکی از دقیقه 26 با اخراج دیوف در خط دفاعی 10 نفره شد، برای میلان اولیویه ژیرو در دقیقه 24، تیانی ریندرز در دقیقه 44، روبن لوفتوس چیک در دقیقه 1+45 و کریسیتن پولیسیک در دقیقه 85 گلزنی کردند و گل‌های تیم اسلاویا پراگ هم در دقایق 36 و 65 به ترتیب توسط داوید دودرا و شرانزا به ثمر رسیدند.

در فرانسه نیز تیم مارسی میهمان خود ویارئال اسپانیا را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبید. جردن ورتو در دقیقه 23، یرسون موسکرا در دقیقه 28 (گل به خودی) و پیر امریک اوبامیانگ دو بار در دقایق 42 (پنالتی) و 59 گل‌های مارسی را زدند؛ ضمن اینکه ویارئال از دقیقه 62 با اخراج آلبرتو مورنو 10 نفره شد.

در بازی‌های همزمان فرایبورگ با یک گل از سد وستهام گذشت تا دیگر نماینده انگلیس نیز مانند برایتون با شکست دور رفت را به پایان رسانده باشد. بنفیکای پرتغال نیز در خانه برابر گلاسکو رنجرز اسکاتلند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 دست پیدا نکرد.

بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز