خبرگزاری کار ایران

تارتار: اعتبار به ملوان برگشته است/ مسئولان حواسشان به سیستان و بلوچستان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۷۵۳

مهدی تارتار سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، ملوان و گل گهرسیرجان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فردا به مصاف یکدیگر می‌روند. صحبت های مهدی تارتار در نشست خبری قبل از بازی:

بازی گل گهر؟

جا دارد به آنها خوشامد بگویم، آنها تیم قدرتمند از نظر ساختار و فنی هستند. امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم. بازی بسیار اهمیت دارد و دو تیم در جدول بسیار نزدیک به هم هستند. مدت‌هاست باخت هر دو تیم را ندیدیم، آنها دو باخت دارند که یکی در برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود و یکی هم مقابل تراکتور. ما هم در 18 هفته اخیر تنها یک باخت داشتیم، این یعنی ثبات. بازی، بازی نزدیکی است و امیدوارم باهوش‌تر عمل کنیم و تلاش زیادی داشته باشیم. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی اهمیت دارد و باتوجه به هدفی که کادرفنی برای بازیکانن مشخص کرده، باید برای این اهداف بجنگیم و برنده بازی باشیم.

دو بازی قبلی، پیش افتادن از حریف و دریافت گل؟

عملکرد تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است، برای برد باید اشتباهات را به حداقل برسانیم. ما دیروز آنالیز بازی‌های قبلی را داشتیم و بعضی بچه‌ها تمرکز نداشتند. من به بچه‌ها گفتم که همه باید تمرکز کنند و بی‌اشتباه باشند. یک بازیکن ممکن است زحمات تمام تیم را هدر بدهد و در نهایت هم خود مربی مقصر است. چیدمان و تعویض با ماست و مسئولیت را برعهده داریم. تمام مجموعه باید اشتباهات را به حداقل برساند. بعضی مواقع هم ما عقب افتادیم و جبران کردیم. وقتی اختلاف یک گل هست، احتمال زدن گل برای مساوی هم هست. یک گل حاشیه امن خوبی ندارد و باید تلاش کنیم اختلاف را بالا ببریم. تیم خوبی هستیم، شاید از نظر بودجه پایین باشیم و فقط سه تیم از ما بالاتر ولی تلاش می‌کنیم با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم. تیم‌های هوادار، پیکان و شمس‌آذر از نظر بودجه پایین‌تر از ما هستند.

انتظارات هواداران؟

در ابتدای فصل نشستی با هواداران دلسوز ملوان داشتم، گفتند خاطره بدی از تقابل با ذوب آهن و استقلال در شروع فصل داریم و یک بار با این تیم‌ها در ابتدای فصل بازی کردیم و سقوط کردیم. من در جواب آن دوست عزیزمان گفتم که شما نگران نباش، در 15 سال گذشته ما جایی نبودیم که برای سقوط نکردن بجنگیم. ما هر جا بودیم میانه جدول را داشتیم و برای بالای جدول جنگیدیم. خدا را شکر که امروز در بالای جدول هستیم، شاید اگر تیم در ابتدای فصل پایین جدول بود و پله پله بالا می‌آمد و به هشتم می‌رسید الان مردم خیلی خوشحال‌تر بودند. اما الان به جایی رسیده که تیم ما ششم هفتم است و هواداران می‌گویند سهمیه می‌خواهیم. این نشان می‌دهد ما مسیر خوبی می‌رویم. ما از انتظارات ناراحت نمی‌شویم و می‌جنگیم برای دل هواداران.

نبردن در خانه در هفته‌های اخیر؟

نظر همه برای من قابل احترام است، اولا اینکه ما دو هفته پیش در جام حذفی در خانه برنده شدیم. جام حذفی هم مسابقه رسمی است. اما ما با تیم‌هایی بازی داشتیم (به جز شمس آذر که اشتباهات داوری هم بود) که مدعی بودند، پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فردا هم گل‌گهر. حریفان ما هم طوری بازی کردند که حریفشان تیم مدعی است. یعنی ما را به عنوان تیم مدعی قبول کردند. انرژی زیادی گذاشتند و تیم‌های مدعی به نتیجه مساوی مقابل ما هم راضی هستند.

فشار روی بازیکنان؟

نظر بعدی من هم این است که فشار هم تاثیرگذار است. بازیکن ما دوست دارد هوادار خوشحال برود خانه، این به بچه‌های ما ناخودآگاه فشار می‌آورد که گل بزنند و برنده شویم. بازیکنان ما دوست دارند برنده شویم و یک استرسی در خانه دارند و ما آرامشی که بیرون خانه داریم را اینجا نداریم. اگر سطح توقعات را نسبت به گذشته نزدیک ملوان پایین بیاوریم، بهتر خواهد شد. این تیم در گذشته دور افتخارات زیادی داشته اما در 10-15 سال گذشته، ملوان را با امسال مقایسه کنید. اگر همین 15 سال گذشته را مرور کنیم، باید از بازیکنان تشکر کنیم که نتایج خوبی رقم می‌زنند. من با کادرفنی کاری ندارم و دیگران باید ما را قضاوت کنند.

محروم و مصدوم؟

ما بازیکن مصدوم نداریم اما محروم داریم و در خط دفاعی آقای آرمان اکوان و حامد نورمحمدی محروم هستند و بازیکنان جایگزین عالی هستند و نگرانی نداریم.

عواید بلیت‌فروشی برای سیستان بلوچستان؟

جا دارد از آقای مهندس فهمیده تشکر کنیم، در این شرایط بد اقتصادی و در حالی که در پرداختی‌های این فصل مشکل داریم و آقای فهمیده تنها هستند. این اقدام خیلی خوب را انجام دادند. امیدوارم مشکلات ما هم حل شود که دچار مسائل روحی روانی نشویم. آقای مهندس فهمیده کار خوبی انجام دادند و امیدوارم مسئولان هم حواسشان به سیستان و بلوچستان باشد و هرکسی در توان خودش، به مردم آنجا کمک کند و دیگر از این اتفاقات ناگوار نداشته باشیم.

عملکرد بازیکنان جدید؟

ما خیلی خوشحالیم از داشتن این بازیکنان جدید. بازیکنانی که می‌توانستند در تیم‌های متمول خودشان بمانند، تیم ملوان را انتخاب کردند و این یعنی اعتبار به ملوان برگشته. من از بازیکنانی که می‌توانستند در تیم خودشان بمانند و به ما اضافه شدند. در شرایط بد مالی، عصای دست ما شدند. آنها به همراه دیگر بازیکنان به تیم ما کمک می‌کنند و در نیم فصل دوم تیم بهتری هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز