خبرگزاری کار ایران

جنگ قعرنشین ها در آبادان/ نساجی نمی‌خواهد در جنوب قعرنشین شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۵۹۳

صنعت نفت و نساجی کاندید های سقوط این فصل لیگ برتر، فردا به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش ایلنا، نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان به واسطه عملکرد ضعیفی که در این فصل از رقابت های لیگ برتر از خود نشان دادند، حالا در رده های پانزدهم و شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند و به همراه استقلال خوزستان و پیکان، از گزینه های سقوط این فصل به شمار می‌روند.

در اتفاقی جالب این دو تیم در شرایطی تقریبا برابر فردا باید مقابل یکدیگر صف آرایی کنند؛ نفت با 12 امتیاز و نساجی با 11 امتیاز به ترتیب در رده پانزدهم و شانزدهم جدول جای گرفته اند. هر دو تیم در 8 تقابل اخیر خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده و هر دوی آن ها مربیان جدیدی را برای خروج از بحران و فرار از سقوط استخدام کرده اند.

نفت به واسطه نتایج ضعیفی که با عبدالله ویسی در نیم فصل اول داشت، پس از قطع همکاری با او در پایان نیم فصل اول، در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال مربی جدیدی برای نیمکت خود بود و نام مریبانی از جمله وینفرد شفر، محرم نویدکیا، فراز کمالوند و.. به میان آمد که نهایتا سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی جدید روی نیمکت این تیم نشست.

بختیاری زاده در جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی در ضربات پنالتی شکست خورد. در لیگ برتر نیز مقابل استقلال و فولاد بازنده بود و در هفته هجدهم مقابل پیکان ده نفره با نتیجه 2-2 از شکست گریخت.

نساجی که فصل را با مهدی رحمتی آغاز کرده بود، از هفته دهم تا هفته هفدهم از لوکاس آلکاراس اسپانیایی روی نیمکت خود بهره برد و نهایتا به نسخه تکراری برای درمان نساجی رسید و از هفته هجدهم ساکت الهامی به عنوان مربی جدید این تیم معرفی شد و کار خود را با باخت 3 گله مقابل گل گهر آغاز کرد.

فردا این دو مربی در دیداری حساس و مهم برای خارج کردن تیم های خود از بحران در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و رقابت این دو برای فرار از سقوط در انتهای جدول سرنوشت ساز خواهد بود.

مسلما سقوط این دو تیم اتفاق خوشایندی برای هوادارانشان نخواهد بود و در این صورت ، فصل آینده لیگ برتر بدون تیم مازندرانی و برزیلی های آبادان آغاز خواهد شد. حال باید دید کدام یک از آن ها می‌تواند حریفش را برای نجات خود به منطقه سقوط هل دهد.

دیدار این دو تیم فردا از ساعت 17:40 در ورزشگاه تختی به میزبانی نفت برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز