خبرگزاری کار ایران

بنگر پرسپولیس با اوسمار روان‌تر از قبل بازی می‌کند/ خریدهای جدید کارآمد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۵۲۲

پیشکسوت پرسپولیس از تغییرات این تیم در کادرفنی و جمع بازیکنان صحبت کرد و این جابجایی‌ها را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، محسن بنگر  در خصوص برتری پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: مشخص بود این بازی نمی‌تواند برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند و بازی سبک و آسانی بود. هرچند در جام حذفی تیم‌های این چنینی برای نتیجه گرفتن خود را به آب و آتش می‌زنند تا نتیجه بگیرند و بارها شده یک تیم معادلات را بر هم بزند و در شرایطی که روی کاغذ شانسی برای برد ندارد تیمی که روی کاغذ قوی‌تر به نظر می‌رسد را شکست دهد ولی پرسپولیس در این بازی خوب و منطقی بازی کرد و نه بیگدار به آب زد و نه بیش از حد بازی را سبک گرفته بود و توانست مزد برتری خودش را هم بگیرد.

وی افزود: ترکیب اولیه ترکیب خوبی بود. بازگشت وحید امیری به میادین در آستانه دربی اتفاق خوبی است. امیری یک مهره بدون جانشین در ترکیب پرسپولیس است و هم تجربه بالایی دارد و هم ضرباهنگ خوبی به فاز هجومی تیم می‌دهد. هماهنگ شدنش با عبدالکریم حسن در سمت چپ هم می‌تواند اتفاق خوبی باشد و موتور آن سمت پرسپولیس را راه بیاندازد. به نظرم پرسپولیس در فرم مطلوبی قرار گرفته است و اتفاق خوبی است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با خریدهای جدید این تیم هم توضیح داد: خریدهای جدید خوب و کار آمد بودند. عبدالکریم حسن که کیفیت بالایی از خودش در این چند بازی نشان داده است. عیسی آل کثیر که بازیکن خود پرسپولیس بود و از اول جدایی او اشتباه بود. اورونوف هم بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و خدابنده‌لو هم گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی سرلک است و امیدوارم این کیفیت بالا از سوی این نفرات تا پایان فصل حفظ شود.

بنگر در پایان در مقایسه با پرسپولیسِ اوسمار با پرسپولیسِ گل‌محمدی گفت: فعلاً زود است در این مورد نظر بدیم و در کل مقایسه کردن را در فوتبال دوست ندارم. یحیی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و رزومه و کارنامه او مشخص است و یکی از بهترین مربیان داخلی محسوب می‌شود. الان هم اوسمار تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته است و به نظرم روان‌تر از نیم فصل اول و زمان یحیی بازی می‌کند. این شاید حاصل شوکی باشد که به واسطه تغییرات کادرفنی به تیم وارد شده و باید دید ادامه دار خواهد بود یا نه. فکر می‌کنم اوسمار کمی هجومی‌تر از گل‌محمدی فکر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز