خبرگزاری کار ایران

بدون حضور نمایندگان ایرانی

استارت بازی های یک چهارم نهایی acl از امشب

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۷۸۷

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2023 از امشب با بازی دو تیم النصر و العین آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پس از حذف استقلال از آسیا به دلیل عدم کسب مجوز حرفه ای و عدم صعود پرسپولیس و نساجی در مرحله گروهی و سپس شکست سپاهان در یک هشتم سبب شد تا پس از 3 سال ایران نماینده ای در این مرحله از رقابت ها نداشته باشد.

 

رسیدن به عنوان قهرمانی درفرمت جدید acl آرزویی است که سال ها برای نمایندگان ایرانی به حسرت تبدیل شده، از این رو در سال های اخیر حضور باشگاه های ایرانی در مراحل بالاتر این تورنمنت نیز دستاورد بزرگی محسوب می‌شود. پرسپولیس در 6 سال اخیر با دو حضور در فینال و یک حضور در یک چهارم نهایی از این حیث در بین نمایندگان ایران وضعیت بهتری دارد.

پس از ناکامی پرسپولیس در فینال 2018، در رقابت های 2019 هیچ تیمی از بین باشگاه های ایرانی در بین 4 تیم برتر غرب آسیا قرار نداشت. لیگ قهرمانان 2020 نیز شاهد پیشروی پرسپولیس تا فینال این رقابت ها و سپس شکست آن ها مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی بودیم که این آخرین نزدیکی یک نماینده ایرانی به جام آسیایی بود. در همین سال استقلال نیز در یک هشتم توسط پاختاکور از دور این رقابت ها کنار رفت.

لیگ قهرمانان 2021 نیز استقلال در یک هشتم و پرسپولیس در یک چهارم توسط الهلال از چرخه این رقابت ها کنار گذاشته شدند تا در آن سال فقط پرسپولیس در بین 4 تیم برتر غرب آسیا قرار گرفته باشد. این اتفاق در رقابت های آسیای سال بعد نیز با حذف فولاد توسط الهلال در یک چهارم تکرار شد.

سپاهان که امسال می‌توانست با پیروزی در مصاف با الهلال در مرحله یک هشتم، به مرحله یک چهارم صعود و حتی به قهرمانی دست پیدا کند، اما در این امر ناکام ماند تا هیچ نماینده ای از ایران در یک چهارم حضور نداشته باشد.

برنده بازی العین و النصر که امشب مشخص خواهد شد، باید در نیمه نهایی با برنده بازی الهلال و الاتحاد که فردا برگزار می‌شود، دیدار کند.

مصاف العین و النصر امشب از ساعت 19:30 دقیقه آغاز خواهد شد و باید دید کدام یک از آن ها موفق به صعود به نیمه نهایی خواهند شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز