خبرگزاری کار ایران

محمد برزگر: بضاعت پرسپولیس در خط حمله خیلی کم است/ اوسمار باید فکری برای حل این مشکل کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۴۶۷

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است.

به گزارش ایلنا، محمد برزگر، پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت پرسپولیس صحبت کرد.

‌در خصوص خرید دفاع چپ قطری پرسپولیس چه نظری دارید؟

بازیکن قطری واقعاً بازیکن خیلی خوبی بوده است و بازیکن با کیفیتی است. مدافعی که روزمه‌ای خیلی قوی دارد و عنوان مرد سال آسیا را هم در کارنامه‌اش دارد، به همین دلیل من به حضور چنین بازیکن تأثیرگذاری در دفاع چپ خیلی امیدوارم و خیلی دوست دارم چنین بازیکنی بتواند در تیم پرسپولیس و جناح چپ بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشد و در حمله و دفاع به تیم پرسپولیس کمک کند.

‌بازیکن قطری به نظرتان چه خصوصیاتی فراتر از علی نعمتی دارد که باید به او بیشتر میدان داد؟

علی نعمتی در دفاع و کارهای دفاعی بازیکن خوب و قابل اعتنایی محسوب می‌شود اما رونده نیست، به همین دلیل با وجود زحمت زیادی که متحمل می‌شود در کارهای هجومی و ارسال‌ها نمی‌تواند خیلی مؤثر واقع شود، از این رو به نظرم مدافع قطری که رونده است و شوتزن و ارسال‌های خیلی خوبی دارد حتماً قادر است خیلی بیشتر به پرسپولیس کمک کند و تحولی در این منطقه به وجود بیاورد. عبدالکریم خیلی پرقدرت است و از فیزیک خیلی خوب و قوی‌ای هم بهره می‌برد و به نظرم اگر در تیم جا بیفتد قادر است جناح چپ پرسپولیس را به یکی از قدرتمندترین نقاط پرسپولیس تبدیل سازد که بتوان روی آن منطقه حساب خاصی باز کرد.

‌در رابطه با دیگر خریدهای جدید پرسپولیس چه نظری دارید؟

همه خریدهای پرسپولیس بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف هستند که می‌توانند در بازی‌های نیم فصل دوم به پرسپولیس کمک کنند. در این بین پرسپولیس جدا از مدافع قطری بقیه خریدهایش در خط میانی و وینگر و حمله هم خیلی خوب بوده، به همین دلیل من با قدرت از این مسأله حرف می‌زنم که پرسپولیس به مراتب قدرتمندتری را در بازی‌های نیم فصل دوم شاهد خواهیم بود.

‌در خصوص جدایی شهاب و کمبودی که در خط حمله به نظر به وجود آمده چه صحبتی دارید؟

به نظرم عیسی در خط حمله بازیکن خیلی خوبی است و چهارچوب شناس خیلی عالی‌ای محسوب می‌شود که تبحر خاصی در گلزنی دارد، از این رو این بازیکن خیلی می‌تواند در بازی‌های حساس نیم فصل دوم به پرسپولیس کمک کند اما جدا از این بازیکن به نظرم پرسپولیس بعد از رفتن شهاب بضاعتش در خط حمله کمتر می‌شود، با این وجود باید دید تدابیر اوسمار در این زمینه چگونه خواهد بود و با توجه به سیستم متفاوتی که تیم اوسمار بازی می‌کند حتماً برای خط حمله هم فکر خواهد کرد، از این رو باید دید اوسمار با همین بازیکنان ادامه خواهد داد یا بازیکن جدیدی را به خدمت خواهد گرفت. شهاب هم پیشنهاد خوبی داشت به همین دلیل ترجیح داد که برود، ضمن اینکه از لحاظ مالی هم با انتقالش به پرسپولیس مبلغ نسبتاً خوبی رسید اما به هر حال هوادار دوست داشت که او بماند و به تیم کمک کند، از این رو انتقالش را برنتابید. شهاب در تیم جا افتاده بود و به قولی محصولی که کاشته شده بود در حال ریشه زدن و تبدیل شدن به درخت تنومندی بود که به دلایل خاص خودش از پرسپولیس جدا شد.

‌در خصوص خط میانی با خریدهای خوبی که پرسپولیس در این منظقه داشته چه نظری دارید؟

خدابنده‌لو را از زمانی که در تیم جوانان پیکان بود خوب می‌شناسم، او بازیکنی تواناست که در تیم‌های مختلف لیگ برتری هم بازی کرده و شرایط خوبی داشته است، به همین دلیل ترکیب او با سروش به نظرم بسیار آرمانی خواهد بود و در نهایت موجب می‌شود سرعت تیم در کارهای تهاجمی خیلی خوب شود و در بازیسازی شرایط تیم بهتر شود. در نهایت هم تیم ریتم خوبی در دفاع و حمله داشته باشد.

‌اما گاهاً پیش آمده که بازیکنان خوبی به پرسپولیس پیوسته‌اند اما قادر به ارائه توانایی‌های‌شان در پرسپولیس نشده‌اند!

به هر حال بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید جدا از توانایی فنی بالا باید از توانایی و ظرفیت بالایی در مسأله روانی برخوردار باشد و مشاور قوی‌ای با خودش داشته باشد. دور بودن از حاشیه و قرار نگرفتن در موضوع فضای مجازی خیلی می‌تواند در پیشرفت بازیکن در تیم‌های بزرگ کمک کند تا بازیکنی که به پرسپولیس پیوسته اسیر فضای مجازی نشود و بتواند تمام توانایی خودش را در پرسپولیس نشان دهد.

‌ در خصوص استفاده از دروازه‌بان جوان و بضاعت خط دروازه پرسپولیس در این فصل چه نظری دارید؟

به نظرم با شرایطی که برای پرسپولیس به وجود آمده پرسپولیس باید با داشته‌هایش در خط دروازه بسازد و آنها را آماده حضور در میادین سازد و از داشته‌های جوانش بهترین بهره را ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز