خبرگزاری کار ایران

جعفری: فضای دوستانه تیم باعث شد سریع‌تر جا بیفتم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۶۱۳

مهاجم تراکتور با بیان اینکه چه در شمس آذر و چه در تراکتور اولویت اولش موفقیت تیم بوده است، گفت: شاید یکی از آرزوهایم آقای گلی باشد.

به گزارش ایلنا،۲ تیم تراکتور و استقلال خوزستان در جریان هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر شاگردان خمس به اتمام رسید.

 رحمان جعفری، پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جا دارد اول خوشحالی خودم را بابت اینکه عضو کوچکی از باشگاه تراکتور هستم، ابراز کنم. فرصت نشده بود که مصاحبه کنم و جا دارد اینجا بابت باخت هفته گذشته مقابل پرسپولیس از هواداران معذرت‌خواهی کنم.

او درباره گلزنی خود در این مسابقه بیان کرد: خدا به من لطف داشت که توانستم اولین گلم را در جمع هواداران عزیز بزنم و از این بابت خیلی خوشحالم.

مهاجم تراکتور که از ناحیه صورت آسیب دیده بود، در این باره گفت: صورتم در صحنه گل به زمین سابیده شد و در چمن گیر کرد.

او در رابطه با استقبال هواداران تراکتور از حضور او در تبریز و شرایطش در این تیم گفت: ما بازیکن هستیم و وظیفه‌مان است که هرچه زودتر با تیم وفق پیدا کنیم. هواداران نسبت به ما لطف داشتند. جا دارد از بزرگان تیم تشکر کنم. آقا شجاع، آقا سیامک، آقا مهدی و ... از روز اولی که آمدم، طوری با من برخورد کردند که انگار ده سال است من را می‌شناسند. فضا دوستانه بود و باعث شد سریع‌تر در تیم جا بیفتم.

جعفری در پاسخ به اینکه آیا به آقای گلی لیگ‌برتر هم فکر می‌کند، گفت: چه در شمس آذر و چه در تراکتور اولویت اولم موفقیت تیم بوده است، اما بالاخره مهاجم به این مسائل فکر می‌کند. شاید یکی از آرزوهایم آقای گلی باشد.

بازیکن جدید تراکتور درباره تعداد زیاد بازیکنان مازندانی تراکتور با خنده گفت: چه کار کنیم دیگر. قسمت است.

او راجع به پاکو خمس مطرح کرد: آقای خمس یکی از بهترین مربیانی است که به لیگ ایران آمده و سبک و سیاق خودش را دارد. سختگیری او یا هر چیز دیگری که هست، می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. اگر قرار است مربیان خارجی بیایند که به فوتبال ما کمک کنند، باید مثل آقای خمس باشند.

مهاجم تراکتور درباره تاثیر سرمای هوا روی مسابقه گفت: به نظرم هوا خوب بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور می‌تواند قهرمان شود؟ گفت: هدف‌مان همین است. نمی‌شود قول داد اما بازی به بازی پیش می‌رویم و انشالله به هدف آخرمان که قهرمانی است، برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز