خبرگزاری کار ایران

کرمانی مقدم: باید به رفیعی جوان اعتماد کنیم و امیدوارم بدرخشد/ خوب شد نبیل باهویی را از لیست خارج کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۳۰۷

پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد دروازه بان این تیم در اولین حضورش در ترکیب خوش بدرخشد.

به گزارش ایلنا، مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در آستانه بازی با ذوب آهن صحبت کرد.

‌در خصوص محرومیت بیرانوند و حضور دروازه‌بان جوان پرسپولیس در اولین بازی رسمی خودش درون چهارچوب چه نظری دارید ؟

به هر حال ما به یک دروازه‌بان بزرگ در درون دروازه اکتفا کردیم و حالا که او محروم شده باید به دروازه‌بان جوان‌مان اعتماد کنیم. بازیکنان هم‌تیمی‌اش هم باید به سنگربان جوان تیم روحیه بدهند تا او با استرس کمتر بازی کند. به نظرم خیلی مهم است که رفیعی در نیمه اول خصوصاً در ده یا بیست دقیقه اول گلی دریافت نکند و اعتماد به نفش بیشتری پیدا کند و ان‌شاءالله به گونه‌ای کار کند که بدرخشد.

‌در رابطه با اضافه شدن عیسی به خط حمله پرسپولیس و جدایی شهاب چه نظری دارید؟

عیسی به لحاظ گلزنی خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند چه بسا که در اولین بازی‌اش هم این نکته را به خوبی نشان داد. به نظرم بازگشت او خیلی به سود پرسپولیس شد و شانس بد یحیی بود که در زمان او تیمش از وجود بازیکنان خوب بی‌بهره ماند. شهاب هم بازیکن مکمل خوبی برای عیسی بود و خوب می‌دوید و پرس می‌کرد که باید به قراردادش پایبند می‌ماند اما حالا که جدا شده تیم پرسپولیس باید مهاجم دیگری را جایگزین شهاب کند.

‌نبیل هم فسخ کرد!

نبیل یک شاهکار بود و خیلی خوب شد که او را از لیست خارج کردند. بازیکنی که پرسپولیس تاوان حضورش را در مدتی که برای پرسپولیس بازی کرد پس داد.

‌در خصوص خریدهای خارجی و داخلی دیگر پرسپولیس چه نظری دارید؟

شنیدم بازیکنان خارجی خوبی جذب شده‌اند و امیدوارم این بازیکنان در قالب کار تیمی به حال تیم مفید واقع شوند اما به طور کلی جذب بازیکنان خارجی جدید و بازیکنی مانند خدابنده‌لو رابه فال نیک می‌گیریم؛ بازیکنانی که حتماً قدرت پرسپولیس را افزایش خواهند داد.

‌در رابطه با اوسمار چه نظری دارید؟

مربی خوبی است و به نظرم در پرسپولیس جواب می‌دهد. مربی که با بازیکنان پرسپولیس بوده و حتماً با توجه به سبک مثبتی که دارد قادر است در پرسپولیس به موفقیت برسد. ضمن اینکه پرسپولیس بازیکنان خوبی را هم به خدمت گرفته و به نظرم با جذب یک مهاجم دیگر و یک دروازه‌بان می‌تواند به بهترین شکل ممکن حریفان را تحت تأثیر خودش قرار دهد هر چند همین حالا هم با بازیکنانی که جذب شده پرسپولیس خیلی خوب تقویت شده و ضعف‌هایش را تا حدود زیادی پوشش داده است.

‌برای بازی مقابل ذوب‌آهن چه توضیحی دارید؟

پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و حالا که تقویت شده حتماً قادر است مانند فصل قبل قدرتمندانه بازی کند و باز هم قهرمان شود. پرسپولیس با اوسمار خوب بازی می‌کند و مقابل آلومینیوم هم حقش باخت نبود به همین دلیل من به تیم و موفقیتش امیدوارم و معتقدم پرسپولیس قدرت پیروزی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان را هم دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز