خبرگزاری کار ایران

آبی از فدراسیون گرم نمی‌شود؛ شما مراقب بچه‌‎ها باشید!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۵۳

ضرب و شتم کاروان تیم امید تراکتور توسط افراد ناشناس در کرمانشاه صورت گرفت و فدراسیون فوتبال همچنان به این موضوع بی توجه است.

به گزارش ایلنا، اتفاقات عجیبی در دیدارهای امیدهای ایران در کرمانشاه شکل گرفت که باعث تاثر و نگرانی تمامی اهالی فوتبالی و غیرفوتبالی شده است.

اول که خبر را شنیدم گفتم شاید شوخی در فضای مجازی باشد. خبر دست نوازش کمیته انضباطی روی سر حسین کنعانی‌زادگان که باشگاه پرسپولیس اتفاقاً روی همان هم باز اعتراض کرده را نمی‌گویم؛ منظورم خبر حمله به بازیکنان آکادمی تراکتور با سلاح سرد در روز روشن است! کجا؟ در کرمانشاه و مقابل در ورودی یک ورزشگاه.

تبریزی‌ها برای بازی با تیم بعثت کرمانشاه راهی این شهر شده بودند که مقابل در ورودی مورد هجوم وحشیانه افراد ناشناس قرار می‌گیرند. آن طور که کاظم محمودی مدیر آکادمی تراکتور عنوان کرده تعدادشان 12 نفر بوده و همگی مجهز به سلاح سرد بوده‌اند و 4 بازیکن تراکتور را راهی بیمارستان کرده‌اند! نکته عجیب‌تر اینکه آنها پس از کتک زدن اعضای تیم تراکتور وسایل شخصی، لباس بازی و کفش‌های بازیکنان را به سرقت برده و متواری شده‌اند.

محمودی همچنین ادعا کرد که مسئولان هیأت فوتبال کرمانشاه در ورزشگاه حضور نداشتند و نیروی انتظامی هم آنجا حاضر نبوده و اراذل و اوباش اتوبوس تراکتور را نابود کرده‌اند، طوری که آنها مجبور شده‌اند یک اتوبوس دیگر کرایه کنند و به شهرشان برگردند! فقط یک ساعت کافی بود تا بعثت کرمانشاه بیانیه بدهد و همه ادعاهای تراکتور را تکذیب کند. آنها عنوان کرده‌اند که شلوغ کاری تراکتوری‌ها بازی رسانه‌ای بوده چون نه خطی به اتوبوس‌شان افتاده و نه آن طور که آنها عنوان کرده‌اند بازیکنان‌شان آسیب دیده‌اند.

به گفته مسئولان تیم بعثت؛ کرمانشاه و مردمش همواره در میهمان‌نوازی شهره بوده و قطعاً این بازی‌های رسانه‌ای‌ ناجوانمردانه سناریویی بیش نیست.

فوتبال ایران هر روز عجیب و عجیب‌تر می‌شود. همیشه هم پای یک اتوبوس در میان است! یک روز در آن قمه می‌کشند، یک روز بازیکن را کتک می‌زنند و روز دیگر همه چیز تکذیب می‌شود. اینجا بی‌بنیادی و دروغ حرف اول را می‌زند و اتفاقاً کک کسی هم نمی‌گزد! نه تنها نمی‌گزد، بلکه خوششان هم می‌آید و ظاهراً راضی هستند از وضعیت موجود. جالب اینجاست که طرفین مستندات خودشان را آماده کرده‌اند و می‌خواهند آن را تحویل فدراسیون بدهند! همین حالا بگویم که اتفاقی نخواهد افتاد و اگر شکایتی چیزی از هم دارید شخصی پیگیری کنید.

گمان می‌کنید فدراسیون فوتبال بیکار است که بیاید و پیگیر اتفاقی این‌چنینی باشد؟ کارهای مهم‌تری مثل بررسی زوایای مختلف برای دادن حکمی مناسب به کنعانی‌زادگان در آنجا وجود دارد و یا مثلاً این روزها دستان کمیته انضباطی فدراسیون به دلیل اینکه دارند روی نعره زدن‌های شجاع خلیل‌زاده سر خبرنگاران کار می‌کنند، بسته است و بعید است پیگیر اتفاق پیش پا افتاده‌ای مثل کتک خوردن بازیکنان فوتبال باشند، یا مثلا بیایند دنبال این بیفتند که بعثت راست می‌گوید یا تراکتور! حالا چند نفر راهی بیمارستان شدند که شدند! می‌خواستند آنها هم از خودشان دفاع کنند!

دوستان عزیزم! بچه‌های عزیز در شهر تبریز و کرمانشاه، باور کنید خودتان شخصی شکایت کنید زودتر به نتیجه می‌رسید. از ما گفتن؛ آبی از این فدراسیون گرم نمی‌شود، خیال‌تان راحت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز