خبرگزاری کار ایران

پنجره زمستانی فوتبال ایران بسته شد

پرسپولیس همچنان به دنبال ستاره/ استقلال از جذب بازیکن منع شد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۳۳۶

نقل و انتقالات فوتبال ایران در پنجره زمستانی با خروج مهاجمان پرسپولیس و کم‌کاری استقلال در این مقطع به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، نقل و انتقالات فوتبال ایران شب گذشته (ساعت 24 دوشنبه) رسماً به پایان رسید و این در حالی بود که آخرین خبر جالب توجه را می‌توان به فسخ قرارداد نبیل باهویی ارتباط داد و استقلالی که در این پنجره حضوری فعال نداشت. 

 

استقلالی‌ها در نیم فصل سعید مهری، کوین یامگا، ارسلان مطهری و علیرضا رضایی را از دست داده و میلاد فخرالدینی، جلال‌الدین مارشاریپوف و رافائل سیلوا را به خدمت گرفتند. 

پرسپولیس ابوالفضل بابایی، اورونوف، عیسی آل کثیر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو و نیما بیگی را به خدمت گرفته و آرش مهری، محمد عمری و میلاد سرلک از این تیم جدا شدند. خروج نام شهاب زاهدی، نبیل باهویی، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی هم از فهرست این تیم زیاد در این پنجره رقم خورد. 

سپاهانی‌ها هم علی اصغر اعرابی و عیسی عباس را خریدند و احسان پهلوان، عیسی آل کثیر، ارشیا سرشوق و محمد قربانی از این تیم جدا شدند. آنها به زودی از هافبک اکوادوری جدید خود نیز رونمایی خواهند کرد. 

تراکتور با جذب ارسلان مطهری، رحمان جعفری، سجاد آشوری و میلوش دلتیچ در پنجره زمستانی پرکار بوده ولی نفراتی مثل خیمنز، کیوتو، سعید ایرانخواه، سعید سحرخیزان، عارف رستمی، محمدرضا شکیب خو و محمد قنبری هم از فهرست این تیم خارج شدند. 

گل‌گهری‌ها هم با از دست دادن محسن فروزان و حمید بوحمدان و جذب یونس دلفی، قائم اسلامی‌خواه، مسعود زائر کاظمی را به جمع خود اضافه کردند. 

این شما و این آخرین جابجایی‌ها در روز پایانی نقل و انتقالات:

* نام نبیل باهویی نیز در آخرین دقایق نقل و انتقالات از لیست پرسپولیس خارج شد. این باشگاه اکنون یک جای خالی دارد و قادر خواهد بود نسبت به جذب بازیکن آزاد که قطعا خارجی خواهد بود، اقدام کند.

* باشگاه استقلال نیز به دلیل اینکه در آخرین دقایق نقل و انتقالات نسبت به خروج نام بازیکنی اقدام نکردند، لیست‌شان خالی نشده و قادر به جذب بازیکن آزاد نیز تا پایان فصل نخواهند بود و پنجره این تیم تا تابستان بسته خواهد بود.

 

* نام سعید واسعی، محمد آبشک و گادوین منشأ از فهرست فولاد خارج شد.


* صالح مصطفوی پیشنهاد حضور در کادرفنی فولاد خوزستان را نپذیرفت. 


* مذاکره برای فسخ قرارداد با نبیل باهویی حول مبلغ درخواستی این مهاجم سوئدی که کار در این تیم را طی دیدارهای اخیر با تنها یک گل زده پایان داده، همچنان ادامه دارد.


* باشگاه پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد شهاب زاهدی، تصمیم گیری درباره مهاجم خارجی را برعهده اوسمار ویرا قرار داده است و قرار است از بین مهاجمان خارجی آزاد، سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان گزینه نهایی خود را انتخاب و معرفی کند.


* قرارداد عرفان نجاری از دروازه‌بان‌های آکادمی باشگاه پرسپولیس برای همراهی با تیم بزرگسالان به قرارداد حرفه‌ای تغییر کرد.


* قائم اسلامی خواه هافبک هوادار تهران با جدایی از جمع شاگردان مسعود شجاعی راهی گل گهر سیرجان شد.


* مسعود زائر کاظمینی مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با عقد قراردادی به جمع شاگردان مارینوس اوزونیدیس در تیم گل‌گهر پیوست.


* سه مهاجم خارجی از کشورهای توگو، الجزایر و کرواسی به پرسپولیس لینک شدند. 


* باهویی و زاهدی، دو مهاجم پرسپولیس به صورت رسمی قراردادشان را فسخ کردند. 


* رضا شکاری اعلام کرد با وجود چند پیشنهاد داخلی قصد تغییر تیم ندارد. 


* شهاب زاهدی و نبیل باهویی، دو مهاجم پرسپولیس برای فسخ قرارداد وارد دفتر باشگاه شدند. 


* مصطفی احمدی بازیکن نیم فصل اول شمس آذر به صنعت نفت آبادان پیوست.


* جلال مداحی مدافع چپ ذوب آهن به ملوان پیوست.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز