خبرگزاری کار ایران

مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان دیویژن ۳؛

فیلیپین 14 ایران 2/ شکستی دور از انتظار

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۹۹۶

تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان دیویژن ۳ به مصاف تیم فیلیپین رفت و با نتیجه 14 بر 2 شکستی دور از انتظار را ثبت کرد.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان کشورمان که نتیجه بازی اول مقابل تیم قدر میزبان را واگذار کرده بودند در بازی دوم باید فیلیپین را مغلوب می کردند تا کارشان برای بقا در دیویژن ۳ به اما و اگر نرسد، اما برابر تیم فیلیپین متحمل شکست شدند تا حالا امید شان برای بقا پیروزی در دیدارهای باقی مانده باشد.

اگر چه هرگز تصور چنین نتیجه ای نمی رفت اما از آنجایی که تیم ملی با ترکیبی دگرگون و استفاده از بازیکنان جوان ، راهی این مسابقات شد می توان سوای از نتیجه، این بازی را دیدار تدارکاتی خوبی برای چهره های کم سن و سال تیم دانست. 

فیلیپین از سال ۲۰۰۰ در مسابقات منطقه ای هاکی روی یخ در هنگ کنگ فعالیتش در شرق آسیا را شروع کرد از سال ۲۰۱۶ به عضویت فدراسیون جهانی هاکی روی یخ درآمد یعنی سه سال قبل از ایران‌.

این تیم سال گذشته در مسابقات دیویژن ۴ که در مغولستان برگزار شد با برتری مقابل میزبان توانست به دیویژن ۳ صعود کند.

فیلیپینی ها که پنج بازیکن شان در لیگ های معتبر خارجی بازی می کنند در دیدار برابر ایران فراتر از انتظار بودند و توانستند تیم جوان شده ایران را با نتیجه ای دور از باور همگان مغلوب کنند.

ملی پوشان کشورمان دوشنبه هفتم اسفند در سومین دیدار خوب از ساعت ۱۵/۳۰ به مصاف کره شمالی می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز