خبرگزاری کار ایران

خانه تکانی ناپولی‌ قبل از بازی بارسلونا: مربی جدید انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۷۰

باشگاه ناپولی‌ قبل از بازی روز چهارشنبه مقابل بارسلونا مربی جدیدش را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، پس از اخراج رودی گارسیا، والتر ماتزاری به عنوان سرمربی جدید ناپولی‌ انتخاب شده بود و او اکنون این تیم را ترک می‌کند تا فرانچسکو کالزونا، دستیار مائوریتسیو ساری و لوچانو اسپالتی، به عنوان مربی جدید انتخاب شود.

کالزونا، سرمربی فعلی اسلواکی، در بازی حساس چهارشنبه مقابل بارسلونا در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت ناپولی‌ می‌نشیند. 

دی لورنتیس و مدیران ناپولی تا ساعات پایانی شب گذشته تلاش کردند تا تمام اختلافات بوروکراتیک با فدراسیون فوتبال اسلواکی را حل کنند و قراردادهای فرانچسکو کالزونا و دستیارانش را نهایی کنند. مارک همشیک در کنار دستار سابق ساری نخواهد بود: جانلوکا سگارلی، فرانچسکو سیناتی، سیمونه بونومی و مارکو برینی در کادرفنی ناپولی‌ حضور خواهند داشت.

این درحالی است که والتر ماتزاری جلسه تمرینی روز گذشته بازیکنان ناپولی پیش از بازی مقابل بارسلونا را زیر نظر داشت. او جلسه تمرینی دیروز را بدون پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر آینده‌اش ترک کرده بود.

دی لورنتیس درمورد تصمیم برای برکناری ماتزاری گفت:"والتر ماتزاری دوست خانواده دی لورنتیس و ناپولی است. این خداحافظی دردناکی است زیرا او در لحظات سختی همراه ما بود اما باید در نظر داشته باشیم که باید چیز بیشتری به هواداران ناپولی بدهیم. حالا بیایید همراه کالزونا که با ساری و اسپالتی کار کرده و 80 درصد بازیکنان را می شناسد، تلاش کنیم. بیایید به او کمک کنیم بدون اینکه مانعی بر سر راه او بگذاریم زیرا می‌دانیم که آماده شدن برای بازی مقابل بارسلونا که همیشه سرسخت است، دشوار خواهد بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز